Konkurs „Czacha dymi w reklamie” zakończony

Pierwsza edycja konkursu organizowanego przez agencję reklamową Polymus wraz z partnerami pod tytułem „Czacha dymi w reklamie” właśnie dobiegł końca. Od samego początku konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem kreatywnych, otwartych młodych ludzi. Główną nagrodą będzie staż, a następnie możliwość zatrudnienie w Dziale Kreacji agencji reklamowej Polymus.

Wzięcie udziału w zabawie było bardzo proste. Wystarczyło zarejestrować się na stronie www i odpowiedzieć na jedno z zadań konkursowych. O akcji można było przeczytać w prasie młodzieżowej Laif, Fluid, Dos Dedos, Aktivist oraz na stronie www.czachadymiwreklamie.pl specjalnie stworzonej na potrzeby konkursu. Akcja promocyjna została także przeprowadzona na uczelniach wyższych w Warszawie.

„Poziom nadesłanych prac przerósł nasze oczekiwania. Otrzymywane projekty charakteryzowały się świeżym podejściem zarówno do generalnych koncepcji reklamowych jak i konkretnych rozwiązań graficznych oraz copywriterskich. Widać było, że osoby biorące udział w naszej zabawie mają głowy pełne pomysłów i chcieliby spróbować swoich sił w wymyślaniu projektów reklamowych” – mówi Anna Król. Po pierwszym etapie agencja Polymus wyłoniła ponad 20 finalistów, których poproszono o rozwiązania dodatkowego zadania. Wygrał Grzegorz, pseud. Grejtgreg najbardziej zakręcona osoba, która przesłała najciekawszą prace na konkurs. Zwycięzcę agencja Polymus zaprosi na staż. Ponadto wyróżniono pracę Anny Królewicz, pseud. Ellis. Prace tych osób wyróżniły się największą pomysłowością i kreatywnością.

Jest to pierwsza próba podjęta przez agencje Polymus w celu umożliwienia ludziom stawiającym pierwsze kroki na rynku reklamy otrzymania pracy w tej branży. Tego typu konkursy umożliwiają młodym ludziom szanse na zaprezentowanie swoich pomysłów i porównanie ich do projektów, jakie tworzą ich rówieśnicy.