PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRKonkurs „Czacha dymi w reklamie” zakończony

Konkurs „Czacha dymi w reklamie” zakończony

Marketing i PR 07.06.2005 (09:09)

Pierwsza edycja konkursu organizowanego przez agencję reklamową Polymus wraz z partnerami pod tytułem „Czacha dymi w reklamie” właśnie dobiegł końca. Od samego początku konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem kreatywnych, otwartych młodych ludzi. Główną nagrodą będzie staż, a następnie możliwość zatrudnienie w Dziale Kreacji agencji reklamowej Polymus.

Wzięcie udziału w zabawie było bardzo proste. Wystarczyło zarejestrować się na stronie www i odpowiedzieć na jedno z zadań konkursowych. O akcji można było przeczytać w prasie młodzieżowej Laif, Fluid, Dos Dedos, Aktivist oraz na stronie www.czachadymiwreklamie.pl specjalnie stworzonej na potrzeby konkursu. Akcja promocyjna została także przeprowadzona na uczelniach wyższych w Warszawie.

„Poziom nadesłanych prac przerósł nasze oczekiwania. Otrzymywane projekty charakteryzowały się świeżym podejściem zarówno do generalnych koncepcji reklamowych jak i konkretnych rozwiązań graficznych oraz copywriterskich. Widać było, że osoby biorące udział w naszej zabawie mają głowy pełne pomysłów i chcieliby spróbować swoich sił w wymyślaniu projektów reklamowych” – mówi Anna Król. Po pierwszym etapie agencja Polymus wyłoniła ponad 20 finalistów, których poproszono o rozwiązania dodatkowego zadania. Wygrał Grzegorz, pseud. Grejtgreg najbardziej zakręcona osoba, która przesłała najciekawszą prace na konkurs. Zwycięzcę agencja Polymus zaprosi na staż. Ponadto wyróżniono pracę Anny Królewicz, pseud. Ellis. Prace tych osób wyróżniły się największą pomysłowością i kreatywnością.

Jest to pierwsza próba podjęta przez agencje Polymus w celu umożliwienia ludziom stawiającym pierwsze kroki na rynku reklamy otrzymania pracy w tej branży. Tego typu konkursy umożliwiają młodym ludziom szanse na zaprezentowanie swoich pomysłów i porównanie ich do projektów, jakie tworzą ich rówieśnicy.

2005-06-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Zaufani pracownicy kradną najczęściej. Jaka polisa chroni przed wewnętrznymi fraudami?
12.12.2025 (05:43) – informacja prasowa

Zaufani pracownicy kradną najczęściej. Jaka polisa chroni przed wewnętrznymi fraudami?

Sprzeniewierzenie aktywów to najczęstszy rodzaj oszustwa korporacyjnego – stanowi ponad 50 proc. wszystkich …

a 0 PKO Leasing nawiązał strategiczne partnerstwo z ESCOlight
12.12.2025 (05:41) – informacja prasowa

PKO Leasing nawiązał strategiczne partnerstwo z ESCOlight

PKO Leasing wzmacnia segment usług związanych z finansowaniem transformacji energetycznej klientów, nawiązując …

a 0 Przyszłość ubezpieczeń grupowych: wyższe sumy ubezpieczenia, umowy dodatkowe i refundacja kosztów leczenia
12.12.2025 (05:38) – informacja prasowa

Przyszłość ubezpieczeń grupowych: wyższe sumy ubezpieczenia, umowy dodatkowe i refundacja kosztów leczenia

Liczba ubezpieczonych na życie wzrosła o 21%, a z polis zdrowotnych korzysta kilkanaście procent więcej. Za realną …

a 0 Revolut Money Report: streaming, jedzenie, fitness, chmura, Polacy pokochali subskrypcje, z Netflix i Spotify na czele
12.12.2025 (05:37) – informacja prasowa

Revolut Money Report: streaming, jedzenie, fitness, chmura, Polacy pokochali subskrypcje, z Netflix i Spotify na czele

Revolut przeanalizował z jakich subskrypcji korzystają jego klienci. Analiza objęła też wyniki zewnętrznego badania …

a 0 CUK Ubezpieczenia wdrożyło nowy model finansowania - CUK Flex Pay
12.12.2025 (05:34) – informacja prasowa

CUK Ubezpieczenia wdrożyło nowy model finansowania - CUK Flex Pay

Multiagencja CUK Ubezpieczenia dzięki współpracy z LM PAY S.A., wdrożyła nowy model finansowania: CUK Flex Pay, …

a 0 PKO BP: Emisja obligacji korporacyjnych dla KGHM Polska Miedź o wartości 1,6 mld zł
12.12.2025 (05:32) – informacja prasowa

PKO BP: Emisja obligacji korporacyjnych dla KGHM Polska Miedź o wartości 1,6 mld zł

PKO Bank Polski jest współorganizatorem emisji obligacji korporacyjnych o wartości 1,6 mld zł dla KGHM Polska …

PRNews.pl

Zobacz również

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców