Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2010 rozstrzygnięty

W trakcie uroczystej Gali, która odbyła się w trakcie Kongresu Future Marketing Sopot 2011 został rozstrzygnięty KONKURS NA DYREKTORA MARKETINGU ROKU 2010, wręczono nagrody w 2 kategoriach: Duża Firma oraz Małe lub Średnie Przedsiębiorstwo oraz przyznano cztery równorzędne wyróżnienia.

Tytuł  Dyrektora Marketingu 2010 w kategorii Duża Firma otrzymał Leszek KurnickiDyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN 

Tytuł  Dyrektora Marketingu 2010 w kategorii Małe i średnie przedsiębiorstwo otrzymała Iwona Oleszczuk, Kierownik ds. Marketingu Aiton Caldwell SA 

Specjalne wyróżnienia otrzymali również: 

Adam Wyszomirski, Samorządowa Agencja Promocji i Kultury w Szczecinku

Wojciech Pronobis, PZU

Dorota Szczerbicka, CHI Polska SA

Dominika Kraśko-Białek, AVIVA  

Do konkursu  zakwalifikowało się wiele zgłoszeń, które obejmowały szeroką prezentację działań prowadzonych przez Dyrektora Marketingu, uwzględniające zarówno szczegółowe opisy projektów ale również wyniki  finansowe oraz marketingowym (wzrost pozycja marki, wizerunek itp.)

Kapituła konkursu nagrodziła osoby , których pomysły, praca i efekty  znaczący sposób zwiększyły  przychody i wzmacniały pozycję firmy i jej marek, są dobrym menedżerami, cenionym przez podwładnych i przełożonych i w swoich działaniach wspierają i wykorzystują ideę społecznej odpowiedzialności biznesu.  

Źródło: Efekt PR