W trakcie uroczystej Gali, która odbyła się w trakcie Kongresu Future Marketing Sopot 2011 został rozstrzygnięty KONKURS NA DYREKTORA MARKETINGU ROKU 2010, wręczono nagrody w 2 kategoriach: Duża Firma oraz Małe lub Średnie Przedsiębiorstwo oraz przyznano cztery równorzędne wyróżnienia.
Tytuł Dyrektora Marketingu 2010 w kategorii Duża Firma otrzymał Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN
Tytuł Dyrektora Marketingu 2010 w kategorii Małe i średnie przedsiębiorstwo otrzymała Iwona Oleszczuk, Kierownik ds. Marketingu Aiton Caldwell SA
Specjalne wyróżnienia otrzymali również:
Adam Wyszomirski, Samorządowa Agencja Promocji i Kultury w Szczecinku
Wojciech Pronobis, PZU
Dorota Szczerbicka, CHI Polska SA
Dominika Kraśko-Białek, AVIVA
Do konkursu zakwalifikowało się wiele zgłoszeń, które obejmowały szeroką prezentację działań prowadzonych przez Dyrektora Marketingu, uwzględniające zarówno szczegółowe opisy projektów ale również wyniki finansowe oraz marketingowym (wzrost pozycja marki, wizerunek itp.)
Kapituła konkursu nagrodziła osoby , których pomysły, praca i efekty znaczący sposób zwiększyły przychody i wzmacniały pozycję firmy i jej marek, są dobrym menedżerami, cenionym przez podwładnych i przełożonych i w swoich działaniach wspierają i wykorzystują ideę społecznej odpowiedzialności biznesu.
Źródło: Efekt PR