Konkurs Złote Spinacze 2004 rozstrzygnięty.

Rozstrzygnięcie konkursu było zwieńczeniem Ogólnopolskiego Kongresu Ekspertów i Specjalistów PR Forum. Organizatorzy do ostatniej chwili trzymali wszystkich w napięciu. Jedyną osobą, która znała wyniki, był biegły rewident z firmy KPMG – Pan Jacek Kaczka. Prowadzący ceremonię wiceprezesi Związku Firm Public Relations: Paweł Trochimiuk i Mariusz Pleban prezentowali nominowane projekty, przedstawiciel KPMG otwierał zalakowane koperty i odczytywał wyniki głosowania jurorów. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach otrzymali statuetki, a wszyscy nominowani – dyplomy.

Do tegorocznego konkursu „Złote Spinacze” zgłoszonych zostało 46 projektów w 8 kategoriach. Dwudziestoosobowe jury, składające się z przedstawicieli branży PR, mediów, biznesu i środowiska reklamy, oceniało projekty w dwóch etapach, w tajnych głosowaniach.

Oto lista tegorocznych triumfatorów:

Kategoria 1: PR korporacyjny

Telefon do Mamy – Telekomunikacja Polska SA:

 

Kategoria 2: PR produktu –  zwycięzcy ex aequo

Philips nasz niepowszedni – agencja Partner of Promotion:
Moda na antykoncepcję: Evra – agencja Headlines Brand & Corporate Communication:

 

Kategoria 3: Kampania edukacyjna

Stres pod kontrolą – agencja Multi Communications

 

Kategoria 4: Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa

Inteligo Financial Services „SOS” – agencja Partner of Promotion:

 

Kategoria 5: Public affairs & lobbying

Działania dla Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek –  agencja On Board Public Relations:

 

Kategoria 6: Kampania społeczna

Potrzebna encyklopedia – agencja Feedback/Hill&Knownlton:

 

Kategoria 7: Komunikacja wewnętrzna

Przeprowadzka – Commercial Union Polska:

 

Kategoria 8: Event

Oddaj się Levisovi – agencja Partner of Promotion:

 

Zainteresowanych szczegółowymi informacjami na temat nagrodzonych projektów prosimy o kontakt z biurem Związku Firm Public Relations.