Rozstrzygnięcie konkursu było zwieńczeniem Ogólnopolskiego Kongresu Ekspertów i Specjalistów PR Forum. Organizatorzy do ostatniej chwili trzymali wszystkich w napięciu. Jedyną osobą, która znała wyniki, był biegły rewident z firmy KPMG – Pan Jacek Kaczka. Prowadzący ceremonię wiceprezesi Związku Firm Public Relations: Paweł Trochimiuk i Mariusz Pleban prezentowali nominowane projekty, przedstawiciel KPMG otwierał zalakowane koperty i odczytywał wyniki głosowania jurorów. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach otrzymali statuetki, a wszyscy nominowani – dyplomy.
Do tegorocznego konkursu „Złote Spinacze” zgłoszonych zostało 46 projektów w 8 kategoriach. Dwudziestoosobowe jury, składające się z przedstawicieli branży PR, mediów, biznesu i środowiska reklamy, oceniało projekty w dwóch etapach, w tajnych głosowaniach.
Oto lista tegorocznych triumfatorów:
Kategoria 1: PR korporacyjny
Telefon do Mamy – Telekomunikacja Polska SA:
Kategoria 2: PR produktu – zwycięzcy ex aequo
Philips nasz niepowszedni – agencja Partner of Promotion:
Moda na antykoncepcję: Evra – agencja Headlines Brand & Corporate Communication:
Kategoria 3: Kampania edukacyjna
Stres pod kontrolą – agencja Multi Communications
Kategoria 4: Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa
Inteligo Financial Services „SOS” – agencja Partner of Promotion:
Kategoria 5: Public affairs & lobbying
Działania dla Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek – agencja On Board Public Relations:
Kategoria 6: Kampania społeczna
Potrzebna encyklopedia – agencja Feedback/Hill&Knownlton:
Kategoria 7: Komunikacja wewnętrzna
Przeprowadzka – Commercial Union Polska:
Kategoria 8: Event
Oddaj się Levisovi – agencja Partner of Promotion:
Zainteresowanych szczegółowymi informacjami na temat nagrodzonych projektów prosimy o kontakt z biurem Związku Firm Public Relations.