Konto wolne od opłat – dla wolnych zawodowców

Konto e-direct w Volkswagen Bank direct to oszczędny, wygodny i dostępny 24 h sposób na zarządzanie pieniędzmi. 1 lutego ruszyła nowa kampania produktowa Volkswagen Bank direct pod hasłem „Dla wolnych zawodowców. Konto wolne od opłat”.

Swoją ofertę Volkswagen Bank direct kieruje do osób ceniących prostą, przejrzystą i oszczędzającą czas bankowość internetową. Doskonale rozwinięty serwis internetowy wsparty profesjonalną obsługą telefoniczną gwarantujący dostęp do rachunku z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę ma dla klientów coraz większe znaczenie.

– Tworząc konto e-direct staraliśmy się, by było ono jak najbardziej funkcjonalne, a zarazem atrakcyjne dla możliwie najszerszej grupy klientów. Polacy coraz częściej wybierają banki internetowe w celu ominięcia biurokracji i kolejek w oddziale. Korzystając z usług banku internetowego można oszczędzić nie tylko czas, ale także pieniądze – powiedział Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct.
Jak pokazują dane Związku Banków Polskich osób, które cenią sobie wygodę w użytkowaniu konta bankowego jest z roku na rok coraz więcej. Na koniec 2009 r. liczba aktywnych internetowych klientów indywidualnych wyniosła ponad 7,5 mln. To prawie dwukrotnie więcej niż na koniec 2006 r.

Podobny trend można zauważyć w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Według szacunkowych danych Związku z końca 2006 r. liczba aktywnych kont internetowych zakładanych przez firmy wyniosła nieco ponad 400 tys. Do końca 2009 r. liczba ta wzrosła o prawie 500 tys.

Konto wolne od opłat – z najlepszą telefoniczną obsługą klienta w Polsce

Volkswagen Bank direct proponuje swoim klientom w pełni nowoczesne, bezpłatne konto osobiste. Wszyscy posiadacze Konta e-direct otrzymują:

Najlepsza telefoniczna obsługa klienta w Polsce

Z myślą o wolnych zawodowcach bank stale podnosi jakość obsługi klientów. W grudniu 2009 r. Volkswagen Bank direct został wyróżniony przez redakcję Gazety Prawnej i firmę Expander
za najlepszą infolinię w sektorze usług bankowych. Eksperci docenili przede wszystkim możliwość łatwego i szybkiego połączenia się z doradcą oraz to, że konsultanci potrafili od ręki udzielić odpowiedzi na nawet najbardziej skomplikowane pytania związane z ofertą banku.

– W Volkswagen Bank direct zawsze w pierwszej kolejności mamy na uwadze potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Naszym atutem jest nie tylko dobra oferta usług bankowych, ale również profesjonalna i rzetelna obsługa klienta – powiedział Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct.


Trzecia, tym razem produktowa odsłona kampanii – dla wolnych zawodowców

Celem aktualnych działań promocyjnych Volkswagen Bank direct jest zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do otwarcia bezpłatnego Konta e-direct. Spoty w ramach kampanii będzie można obejrzeć w Polsacie, TVN, TVN24, Canal+, Discovery oraz wybranych kanałach AtMedia. Kampania będzie widoczna na wielkoformatowych siatkach w centrum Warszawy oraz w metrze. Dodatkowo będzie wspierana działaniami sprzedażowymi w Internecie, obecnością w serwisach YouTube, Facebook i Goldenline. Spoty telewizyjne ponownie przygotowała agencja Tippingpoint. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego MindShare.Kampania potrwa od 1 lutego do końca marca. Więcej informacji o wolnych zawodowcach dostępnych jest na stronie dlawolnychzawodowcow.pl

– Wcześniejsze odsłony kampanii wolnych zawodowców cieszyły się zainteresowaniem naszej grupy docelowej, dlatego podjęliśmy decyzję o jej kontynuacji. Tym razem jednak prezentowana jest nie historia bohaterów, a ich wewnętrzne refleksje, towarzyszące często wyborom dokonywanym przez wolnych zawodowców. Naturalnie, dobór mediów wykorzystywanych w kampanii podyktowany był efektywnym dotarciem do grupy docelowej, a nowością jest zaadresowanie tematu kampanii
do społeczności internetowych – powiedział Roman Szewczyk, koordynator Zespołu Marketingu.
Volkswagen Bank direct ruszył z kampanią dla wolnych zawodowców w lutym 2009 roku.

Odważny w formie przekaz od początku skierowany był do osób niezależnych, podejmujące śmiałe decyzje i mających własny pomysł na życie. Niestandardowa, jak na instytucje finansowe, komunikacja znacząco wzmocniła wizerunek Volkswagen Bank direct jako nowoczesnego banku dla klientów detalicznych i małych przedsiębiorstw. Jako, że bank jest w 100% internetowy, grupą docelową kampanii są osoby korzystające z usług finansowych wyłącznie poprzez internet i telefon. Osoby oczekujące wsparcie w postaci bezpiecznego i zawsze dostępnego serwisu transakcyjnego, solidnie oprocentowanych produktów finansowych i przedstawionej w przejrzysty sposób oferty. Pierwsze dwie odsłony kampanii były typowo wizerunkowe, obecne działania mają charakter stricte produktowy i koncentrują się na sprzedaży bezpłatnego Konta-direct.

Źródło: Volkswagen Bank direct