PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKonto wolne od opłat – dla wolnych zawodowców

Volkswagen Bank Oddział Polska

Konto wolne od opłat – dla wolnych zawodowców

Informacje 01.02.2010 (12:44) artykuł nadesłany
Konta Volkswagen Bank Oddział Polska

Konto e-direct w Volkswagen Bank direct to oszczędny, wygodny i dostępny 24 h sposób na zarządzanie pieniędzmi. 1 lutego ruszyła nowa kampania produktowa Volkswagen Bank direct pod hasłem „Dla wolnych zawodowców. Konto wolne od opłat”.

Swoją ofertę Volkswagen Bank direct kieruje do osób ceniących prostą, przejrzystą i oszczędzającą czas bankowość internetową. Doskonale rozwinięty serwis internetowy wsparty profesjonalną obsługą telefoniczną gwarantujący dostęp do rachunku z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę ma dla klientów coraz większe znaczenie.

– Tworząc konto e-direct staraliśmy się, by było ono jak najbardziej funkcjonalne, a zarazem atrakcyjne dla możliwie najszerszej grupy klientów. Polacy coraz częściej wybierają banki internetowe w celu ominięcia biurokracji i kolejek w oddziale. Korzystając z usług banku internetowego można oszczędzić nie tylko czas, ale także pieniądze – powiedział Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct.
Jak pokazują dane Związku Banków Polskich osób, które cenią sobie wygodę w użytkowaniu konta bankowego jest z roku na rok coraz więcej. Na koniec 2009 r. liczba aktywnych internetowych klientów indywidualnych wyniosła ponad 7,5 mln. To prawie dwukrotnie więcej niż na koniec 2006 r.

Podobny trend można zauważyć w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Według szacunkowych danych Związku z końca 2006 r. liczba aktywnych kont internetowych zakładanych przez firmy wyniosła nieco ponad 400 tys. Do końca 2009 r. liczba ta wzrosła o prawie 500 tys.

Konto wolne od opłat – z najlepszą telefoniczną obsługą klienta w Polsce

Volkswagen Bank direct proponuje swoim klientom w pełni nowoczesne, bezpłatne konto osobiste. Wszyscy posiadacze Konta e-direct otrzymują:

  • za 0 zł prowadzenie konta
  • za 0 zł przelewy na rachunki we wszystkich bankach bez żadnych ograniczeń
  • za 0 zł karty płatnicze wydawane i wznawiane do każdego rachunku
  • za 0 zł wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce od kwoty 400 zł
  • za 0 zł realizację zleceń stałych, w tym do Urzędu Skarbowego i ZUS-u
  • za 0 zł token zapewniający najwyższe bezpieczeństwo wykonywanych transakcji
  • w ramach rachunku dostępny jest bardzo atrakcyjny limit kredytowy.

Najlepsza telefoniczna obsługa klienta w Polsce

Z myślą o wolnych zawodowcach bank stale podnosi jakość obsługi klientów. W grudniu 2009 r. Volkswagen Bank direct został wyróżniony przez redakcję Gazety Prawnej i firmę Expander
za najlepszą infolinię w sektorze usług bankowych. Eksperci docenili przede wszystkim możliwość łatwego i szybkiego połączenia się z doradcą oraz to, że konsultanci potrafili od ręki udzielić odpowiedzi na nawet najbardziej skomplikowane pytania związane z ofertą banku.

– W Volkswagen Bank direct zawsze w pierwszej kolejności mamy na uwadze potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Naszym atutem jest nie tylko dobra oferta usług bankowych, ale również profesjonalna i rzetelna obsługa klienta – powiedział Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct.


Trzecia, tym razem produktowa odsłona kampanii – dla wolnych zawodowców

Celem aktualnych działań promocyjnych Volkswagen Bank direct jest zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do otwarcia bezpłatnego Konta e-direct. Spoty w ramach kampanii będzie można obejrzeć w Polsacie, TVN, TVN24, Canal+, Discovery oraz wybranych kanałach AtMedia. Kampania będzie widoczna na wielkoformatowych siatkach w centrum Warszawy oraz w metrze. Dodatkowo będzie wspierana działaniami sprzedażowymi w Internecie, obecnością w serwisach YouTube, Facebook i Goldenline. Spoty telewizyjne ponownie przygotowała agencja Tippingpoint. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego MindShare.Kampania potrwa od 1 lutego do końca marca. Więcej informacji o wolnych zawodowcach dostępnych jest na stronie dlawolnychzawodowcow.pl

– Wcześniejsze odsłony kampanii wolnych zawodowców cieszyły się zainteresowaniem naszej grupy docelowej, dlatego podjęliśmy decyzję o jej kontynuacji. Tym razem jednak prezentowana jest nie historia bohaterów, a ich wewnętrzne refleksje, towarzyszące często wyborom dokonywanym przez wolnych zawodowców. Naturalnie, dobór mediów wykorzystywanych w kampanii podyktowany był efektywnym dotarciem do grupy docelowej, a nowością jest zaadresowanie tematu kampanii
do społeczności internetowych – powiedział Roman Szewczyk, koordynator Zespołu Marketingu.
Volkswagen Bank direct ruszył z kampanią dla wolnych zawodowców w lutym 2009 roku.

Odważny w formie przekaz od początku skierowany był do osób niezależnych, podejmujące śmiałe decyzje i mających własny pomysł na życie. Niestandardowa, jak na instytucje finansowe, komunikacja znacząco wzmocniła wizerunek Volkswagen Bank direct jako nowoczesnego banku dla klientów detalicznych i małych przedsiębiorstw. Jako, że bank jest w 100% internetowy, grupą docelową kampanii są osoby korzystające z usług finansowych wyłącznie poprzez internet i telefon. Osoby oczekujące wsparcie w postaci bezpiecznego i zawsze dostępnego serwisu transakcyjnego, solidnie oprocentowanych produktów finansowych i przedstawionej w przejrzysty sposób oferty. Pierwsze dwie odsłony kampanii były typowo wizerunkowe, obecne działania mają charakter stricte produktowy i koncentrują się na sprzedaży bezpłatnego Konta-direct.

Źródło: Volkswagen Bank direct

konta konta bankowe 2010-02-01
Redakcja PRNews.pl
Tagi: konta konta bankowe

Sprawdź także:

a 0 Badanie Mastercard: świąteczny budżet Polaków, czyli kiedy, ile i na co wydajemy w święta Bożego Narodzenia?
06.12.2023 (14:24) – informacja prasowa

Badanie Mastercard: świąteczny budżet Polaków, czyli kiedy, ile i na co wydajemy w święta Bożego Narodzenia?

Święta to czas rodzinnych spotkań, prezentów i podróży do bliskich, co wiążę się z dodatkowymi zakupami oraz …

a 0 Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy dla ING w IAB MIXX Awards 2023
06.12.2023 (14:22) – informacja prasowa

Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy dla ING w IAB MIXX Awards 2023

ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy podczas tegorocznej edycji MIXX …

a 0 ZBP: Świąteczny Portfel Polaków 2023 - raport
06.12.2023 (14:19) – informacja prasowa

ZBP: Świąteczny Portfel Polaków 2023 - raport

Święta stanowią najbardziej odczuwalny z perspektywy portfeli Polek i Polaków czas w kalendarzu. Wydatki obejmują …

a 0 Prognozy dotyczące rynku ubezpieczeń na rok 2024
06.12.2023 (14:17) – informacja prasowa

Prognozy dotyczące rynku ubezpieczeń na rok 2024

Wysokie koszty reasekuracji i utrzymujący się wpływ inflacji odszkodowań zmuszą ubezpieczycieli do przedefiniowania …

a 0 Historyczna umowa TUW PZUW o współpracy w ubezpieczeniach cywilnej energetyki jądrowej
06.12.2023 (14:15) – informacja prasowa

Historyczna umowa TUW PZUW o współpracy w ubezpieczeniach cywilnej energetyki jądrowej

Ubezpieczeniowe wsparcie dla rozwoju cywilnej energetyki jądrowej w Polsce. TUW Polski Zakład Ubezpieczeń …

a 0 PayEye debiutuje w USA
06.12.2023 (13:20) – informacja prasowa

PayEye debiutuje w USA

PayEye ogłosił wprowadzenie usługi "płatności biometrycznych" w Stanach Zjednoczonych. Ta metoda płatności kartą, …

PRNews.pl

Zobacz również

Projekt przedłużenia wakacji kredytowych na 2024 rok wycofany

Projekt przedłużenia wakacji kredytowych na 2024 rok wycofany

Wakacje kredytowe 2024 z kryterium dochodowym odchodzą…

„Bezpieczny kredyt 2 procent” to nie studnia bez dna. Koniec dopłat przyniesie chaos?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” to nie studnia bez dna. Koniec dopłat przyniesie chaos?

Kolejki do analizy wniosków, zamieszanie wynikające ze…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” a wpis do księgi wieczystej. Jest obowiązkowy w chwili składania wniosku?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” a wpis do księgi wieczystej. Jest obowiązkowy w chwili składania wniosku?

Kontynuujemy cykl poświęcony „Bezpiecznemu kredytowi 2 proc.”,…

Te banki mają najwięcej użytkowników Blika. Dane po III kwartale 2023 r.

Te banki mają najwięcej użytkowników Blika. Dane po III kwartale 2023 r.

Blik nie zwalnia tempa. Na koniec III…

Konta oszczędnościowe na 20 000 zł. Tylko jedna oferta przyniesie po miesiącu ponad 100 zł zysku

Konta oszczędnościowe na 20 000 zł. Tylko jedna oferta przyniesie po miesiącu ponad 100 zł zysku

Wpłacając 20 000 zł na konto oszczędnościowe na…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Adrianna Jankowska:

Tylko gotuwka …

wt, 5 gru 2023 (13:33) • mPay z dużym wzrostem przychodów po III kwartale 2023 r.

Klaudia Cieślak:

Możliwe, że istnieją takie domy. …

pon, 4 gru 2023 (12:33) • Jak popularne są inteligentne domy w Polsce? Raport

Ninkainka:

Nagrody i nominacje dla Voelobanku to żenada i wstyd. Były Getin Bank zbudowany …

pon, 4 gru 2023 (07:31) • VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023

DAP:

Przestrzegam przed tym bankiem. W moim przypadku udzielił kredytu na moje dane innej …

pon, 13 lis 2023 (16:09) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

rafcio:

Może warto by było umieścić w artykule informacje, że zastępują visy z korzystnym …

wt, 24 paź 2023 (15:23) • Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców