Kredyt hipoteczny GE Money Banku – 10 lat niższych rat

Nowo wprowadzona oferta umożliwia odroczenie spłaty o 10 lat od momentu uruchomienia kredytu, dzięki czemu rata kredytu hipotecznego może być w tym okresie niższa nawet o 30%.

Oferta jest dostępna dla kredytów udzielanych w PLN i skierowana jest do osób, które chcą przeznaczyć kredyt na realizację swoich planów mieszkaniowych lub na spłatę innych zobowiązań finansowych. Klienci mogą wybrać dogodny dla siebie okres odroczenia spłaty kapitału oraz mają możliwość modyfikowania go podczas jego trwania.

Oferta kredytów hipotecznych GE Money Banku może zainteresować osoby, którym zależy na maksymalnym obniżeniu rat w pierwszym okresie kredytowania – niższe miesięczne raty pozwalają na większą swobodę finansową i np. na lepsze wyposażenie nowo kupionego mieszkania.

Oferta kredytów hipotecznych GE Money Banku pozwala ponadto na dopasowanie parametrów kredytu hipotecznego do indywidualnych potrzeb klientów, dzięki możliwości wyboru spośród kilku opcji: Kredyt Perspektywa Plus (niskie oprocentowanie), Kredyt Start Plus (niskie opłaty: m.in. brak opłaty z tytułu niskiego wkładu własnego w ciągu pierwszych trzech lat spłaty kredytu oraz niższe koszty z tytułu braku zabezpieczenia hipotecznego

w okresie przejściowym), Kredyt Równowaga Plus (zapewnia równowagę pomiędzy niskim oprocentowaniem i niskimi opłatami).

Nowa oferta będzie szeroko reklamowana w mediach – telewizji, dziennikach ogólnopolskich i regionalnych, miesięcznikach oraz w Internecie. Kampania reklamowa rozpoczęła się 14 kwietnia i potrwa przez kilka tygodni. Kampanię przygotowała Gruppa66 Ogilvy, natomiast wyboru i zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Media Direction OMD. Hasło kampanii brzmi: „10 lat niższych rat – Dobry pomysł na mieszkanie bez wyrzeczeń”.

Bohaterem nowej kampanii reklamowej kredytów hipotecznych GE Money Banku został rozpoznawany i lubiany przez większość dorosłych Polaków Pomysłowy Dobromir. Ta swego rodzaju „osobowość medialna” dobrze oddaje najważniejsze cechy marki i produktów GE Money – działanie z wyobraźnią, postawę na „TAK” oraz tworzenie rozwiązań korzystnych z perspektywy klientów.

Kredyty hipoteczne należą do strategicznych produktów GE Money Banku. W ubiegłym roku bank znacząco zwiększył sprzedaż i awansował na trzecie miejscu wśród największych kredytodawców hipotecznych w Polsce. Od stycznia do grudnia 2006 r. bank udzielił 17,7 tysięcy kredytów na łączną kwotę 3,4 mld złotych, co stanowi ponad dwukrotny wzrost w stosunku do roku 2005, gdy zwarto umowy o wartości 1,6 mld złotych (wzrost o 112%).

Sprzedaż kredytów hipotecznych GE Money Banku w I kwartale 2007 była o 62% wyższa w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.