Kredyt hipoteczny „Stookrotka” – ruszyła nowa kampania telewizyjna GETIN Banku

Prezentowany film reklamowy jest nawiązaniem do poprzednich produkcji, głównym bohaterem spotu jest Piotr Fronczewski, który tym razem opowiada jak można zrealizować marzenia o zakupie własnego mieszkania dzięki kredytowi Stokrotka – opcji otrzymania pożyczki hipotecznej w GETIN Banku do stokrotności pensji kredytobiorcy.

„W nowym spocie koncentrujemy się na pozytywnych emocjach, które wywołuje marzenie o własnym dom czy mieszkaniu” – mówi Jerzy Prokopczak, dyrektor Departamentu Marketingu Detalicznego Getin Noble Banku. „Naszym celem było pokazanie, w jasny i klarowny sposób na jakich zasadach działa nowy produkt hipoteczny banku” – dodaje.

GETIN Bank jest  detalicznym brandem  notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Getin Noble Banku SA.

Źródło: GETIN Bank