Kredyt mieszkaniowy z niską ratą – jesienna kampania banku Nordea

Nordea Bank Polska uznany w czerwcu 2010 roku przez „Miesięcznik Finansowy BANK” za najlepszy bank pod względem kredytowania nieruchomości przygotował nową ofertę kredytu hipotecznego z niską ratą. Od dwóch lat Nordea Bank zajmuje wysoką pozycję na rynku w sprzedaży kredytów hipotecznych. W piątek 17 września Nordea wystartował z nową kampanią reklamową.

Z danych Związku Banków Polskich wynika, że w okresie od stycznia do lipca 2010 roku Nordea Bank Polska udzielił kredytów hipotecznych za kwotę ponad 2 mld zł. Wynik ten pozwolił bankowi na utrzymanie czwartej pozycji na rynku. Tak wysoka pozycja wynika między innymi z faktu, iż bank Nordea, jako jeden z nielicznych na rynku, oprócz kredytów hipotecznych w złotych i euro, oferuje również kredyty we frankach szwajcarskich. Warto również podkreślić wysoką jakość portfela kredytowego w Nordea – stan kredytów nieregularnych banku wynosi mniej niż 1 procent.

 

Konkurencyjne cechy kredytu, w tym niska rata oraz przyjazny proces kredytowy w połączeniu z kompetencjami i doświadczeniem doradców Nordea w kredytowaniu inwestycji mieszkaniowych, to najważniejsze korzyści akcentowane w nowej kampanii kredytu hipotecznego, którą bank rozpocznie w piątek 17 września. Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą kredytów mieszkaniowych Nordea oraz zachęcenie ich do kontaktu z doradcą bankowym Nordea – zarówno
w placówce bankowej, jak i za pośrednictwem Internetu.

Bank Nordea oferuje klientom szczegółową informację zarówno o warunkach kredytowych, jak i realną ocenę możliwości finansowych osób, które decydują się na wieloletnie spłacanie zakupu mieszkania. Profesjonalna pomoc, którą uzyska klient, pomoże mu wybrać najkorzystniejszą i najbezpieczniejszą dla niego ofertę. Profesjonalna obsługa kredytowa została doceniona w rankingu Miesięcznika Finansowego BANK, w którym bank Nordea zajął I miejsce w kategorii „kredytowanie nieruchomości” .

Z obserwacji rynkowych wynika, że głównym kryterium decydującym o wyborze kredytu jest wysokość raty, ponieważ jest ona regularnym obciążeniem budżetu domowego. Dlatego też promujemy nasz produkt hasłem: „ Weź kredyt mieszkaniowy z niską ratą już dziś – tak, jak zrobili to inni.” Usługi profesjonalnego doradcy kredytowego są również dodatkowym atutem i pomagają przejść przez formalności związane z uzyskaniem kredytu. Kampania, która będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich oraz w Internecie, ma podkreślić przyjazny proces kredytowy,,kompetentnych doradców znajdujących w łatwy sposób język z klientem oraz miłą atmosferę panującą w naszych placówkach. –mówi Joanna Krawczyk-Golba Koordynator ds. Komunikacji Zewnętrznej Nordea Bank Polska S.A.

 

Przekaz reklamowy skierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu w złotych lub w walucie obcej, oczekując jednocześnie ułatwień w przejściu przez procedury bankowe.

 

Kampania mediowa, z wykorzystaniem mediów ogólnopolskich rozpoczęła się 17 września. Spoty reklamowe pojawią się w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Reklamę będzie można również obejrzeć na mikroserwisie www.kredyt.nordea.pl oraz na kanale Nordea tv na youtube.

Już tradycyjnie, bank stawia nacisk na działania BTL. W witrynach placówek banku eksponowane będą wyklejki, a wewnątrz – plakaty. Dodatkowo reklamy można też będzie zobaczyć na ekranach bankomatów oraz na wyciągach.

W ramach kampanii bank zmodyfikuje internetowe narzędzia informacyjno-sprzedażowe: serwis www.nordea.pl oraz mikroserwis www.kredyt.nordea.pl. Rozpocznie się też kampania internetowa w wyszukiwarkach. Ponadto działania on-line obejmą również portale społecznościowe.

Kreację przygotowała agencja Hand Made, internetową – agencja Media Contacts. Za zakup mediów odpowiada MPG (media tradycyjne) oraz Media Contacts (Internet). Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. W spocie wystąpił związany z bankiem Nordea – ambasador marki Nordea – Tony Hyyryläinen, występujący wcześniej w programie „Europa da się lubić”. Reżyserem spotu jest Tomasz Nalewajek. Ze strony banku za produkcję odpowiada Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. W agencji Hand Made nad kampanią pracował zespół w składzie: Karolina Piwowarczyk (art director), Joanna Wierzbiak (copywriter) oraz Katarzyna Mietniowska (account manager) i Marcin Janik (account executive). 

Źródło: Nordea Bank Polska