Krzysztof Hołowczyc i Hubert Urbański w kampanii SuperDuetu

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową produktu SuperDuet, będącego połączeniem lokaty terminowej i inwestycji w fundusze. Obok Huberta Urbańskiego, znanego już z wcześniejszych kampanii Banku, w reklamie wystąpił kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.

– SuperDuet to produkt łączący zalety tradycyjnej, wysoko oprocentowanej lokaty terminowej i inwestycji w fundusze, która umożliwia uzyskanie wyższych zysków. Nawiązanie do jazdy samochodem terenowym, na którym oparty jest scenariusz reklamy telewizyjnej, jest nieprzypadkowe: podobnie jak w przypadku rajdów samochodowych, przy inwestowaniu ważną rolę pełni bezpieczeństwo. Zapewnia je lokata o oprocentowaniu 7% w skali roku – jednak dla osiągnięcia lepszych wyników trzeba zagrać bardziej odważnie. Przy inwestycji w SuperDuet połowa środków lokowana jest w wybranym przez Klienta funduszu i otwiera możliwość osiągnięcia wyższych zysków – mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

Najważniejsze cechy produktu:

SuperDuet jest dostępny aż  z sześcioma subfunduszami z oferty Millennium TFI, które można dowolnie zamieniać bez płacenia podatku i opłaty za zamianę. Wśród dostępnych funduszy znajdują się m.in. fundusze obligacyjne i pieniężne, a także bardziej agresywne fundusze akcyjne. Dzięki takiej konstrukcji Klient może decydować o swojej strategii inwestycyjnej w zależności od aktualnej sytuacji na rynku.

Reklamę telewizyjną  z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Huberta Urbańskiego będzie można zobaczyć w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych od 23 października. Towarzyszyć jej będzie kampania w prasie oraz materiały BTL – plakaty oraz ulotki w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce.  

Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

Skorzystaj z kalkulatora Bankier.pl, aby dowiedzieć się, ile zarobisz wkładając pieniądze na lokatę.

Źródło: Bank Millennium