Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową produktu SuperDuet, będącego połączeniem lokaty terminowej i inwestycji w fundusze. Obok Huberta Urbańskiego, znanego już z wcześniejszych kampanii Banku, w reklamie wystąpił kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
– SuperDuet to produkt łączący zalety tradycyjnej, wysoko oprocentowanej lokaty terminowej i inwestycji w fundusze, która umożliwia uzyskanie wyższych zysków. Nawiązanie do jazdy samochodem terenowym, na którym oparty jest scenariusz reklamy telewizyjnej, jest nieprzypadkowe: podobnie jak w przypadku rajdów samochodowych, przy inwestowaniu ważną rolę pełni bezpieczeństwo. Zapewnia je lokata o oprocentowaniu 7% w skali roku – jednak dla osiągnięcia lepszych wyników trzeba zagrać bardziej odważnie. Przy inwestycji w SuperDuet połowa środków lokowana jest w wybranym przez Klienta funduszu i otwiera możliwość osiągnięcia wyższych zysków – mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.
Najważniejsze cechy produktu:
- 50% środków inwestowane jest w lokatę, 50% w wybrany przez klienta fundusz
- Wysokie oprocentowanie lokaty – 7% w skali roku na lokacie 3, 6 lub 12–miesięcznej
- Brak opłat manipulacyjnych z tytułu nabycia jednostek uczestnictwa w funduszu – promocja ważna do 31 grudnia 2009 r.
- Elastyczność – klient może dowolnie zamieniać subfundusze w trakcie trwania SuperDuetu bez podatku od zysków, który odprowadzany jest dopiero w momencie odkupienia
- Brak opłat za zamianę przez okres 12 miesięcy od pierwotnego nabycia
- Płynność – możliwość wypłaty środków z funduszu w dowolnym momencie bez opłat
- Minimalna kwota inwestycji – 2000 zł.
SuperDuet jest dostępny aż z sześcioma subfunduszami z oferty Millennium TFI, które można dowolnie zamieniać bez płacenia podatku i opłaty za zamianę. Wśród dostępnych funduszy znajdują się m.in. fundusze obligacyjne i pieniężne, a także bardziej agresywne fundusze akcyjne. Dzięki takiej konstrukcji Klient może decydować o swojej strategii inwestycyjnej w zależności od aktualnej sytuacji na rynku.
Reklamę telewizyjną z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Huberta Urbańskiego będzie można zobaczyć w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych od 23 października. Towarzyszyć jej będzie kampania w prasie oraz materiały BTL – plakaty oraz ulotki w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Skorzystaj z kalkulatora Bankier.pl, aby dowiedzieć się, ile zarobisz wkładając pieniądze na lokatę.
Źródło: Bank Millennium