„Lamparty 2009” dla Alior Banku

Alior Bank otrzymał nagrody, zarówno za najbardziej podziwianą kreację marki w bankowości detalicznej, jak również w segmencie mikroprzedsiębiorstw w 2009 roku. Wyróżnienia przyznawane są przez Pentor Research International oraz środowisko bankowe.

17 marca b.r. podczas jubileuszowej, dziesiątej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości wręczone zostały „Lamparty” – nagrody przyznawane za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. W tym roku pierwsze miejsce za działania podjęte w 2009, zarówno w kampaniach skierowanych do Klientów detalicznych jaki i mikroprzedsiębiorstw zajął Alior Bank. Kolejne zajęły odpowiednio Bank PKO BP oraz ING Bank Śląski.

Ideą nagrody „Lamparty” jest wyróżnienie tych banków, które najskuteczniej i z sukcesem kreowały swoją markę w minionym roku. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. Pod koniec lutego br. wspomagana znajomość marki Alior Banku wynosiła 73%, natomiast znajomość spontaniczna – 19%. Natomiast znajomość komunikacji telewizyjnej sięgnęła 41 %

To nie pierwsze wyróżnienie, które otrzymał Alior Bank za kampanię marketingową. W 2009 roku Bank został nagrodzony Grand Prix EFFIE 2009 oraz Złotym EFFIE w kategorii „Launch” za kampanię reklamową wprowadzającą na rynek markę Alior Bank. Była to pierwsza w dziesięcioletniej historii konkursu EFFIE w Polsce kampania reklamowa banku, która zdobyła GRAND PRIX EFFIE za najefektywniejszą kampanię roku.

Źródło: Alior Bank