Rusza produktowa kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia promująca pakiety OC i AC. Tym razem Bogusław Wołoszański występuje w niej na pokładzie „Latającej Fortecy”, legendarnego bombowca B-17. To kolejny etap kampanii ze znanym dziennikarzem. W nowej odsłonie ubezpieczyciel nawiązuje do konwencji popularnego programu historycznego „Sensacje XX wieku”.
Najnowszy spot Liberty Ubezpieczenia rozpoczyna się w samolocie B-17, przelatującym w czasie II Wojny Światowej nad Holandią. Z narracji prowadzonej przez Bogusława Wołoszańskiego wynika, że załoga Latającej Fortecy musiała „zmniejszyć ciężar o połowę, żeby wrócić do bazy”. Tymczasem w Liberty „już na starcie”, czyli przy zakupie ubezpieczenia, jest lżej.
„Aż 82 proc. badanych przez IPSOS w grudniu ubiegłego roku, a więc w niespełna 6 tygodni po rozpoczęciu kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia skojarzyło z nią pana Bogusława Wołoszańskiego. Pokazało to wysoką skuteczność zastosowanej przez nas koncepcji kreatywnej. W nowej kampanii poszliśmy o krok dalej i nawiązaliśmy do faktów historycznych. Połączenie to pozwala nam wpisać się w świat Bogusława Wołoszańskiego, który zajmuje się nimi co dzień”– komentuje Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.
Spot dostępny jest na https://www.youtube.com/watch?v=-rQpF8EQqtY&feature=youtu.be.
Kreację spotu przygotowała agencja Grey, a za zakup mediów odpowiada Starcom. 15-sekundowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.