Legg Mason TFI: Wyniki na koniec lipca 2008

*Dane na 31 lipca 2008 r. dla jednostek uczestnictwa kategorii A

„Naszym zdaniem, Klienci właśnie w warunkach trwającej już od jakiegoś czasu bessy powinni przymierzać się do inwestycji chociaż niewielkiej części swoich środków w akcje. Spółki podczas powoli rodzącej się hossy rosną bardzo wolno, a prawidłowo skonstruowany w tym czasie portfel akcji pozwala zmaksymalizować zyski w okresie wzrostów. Jesteśmy pewni, że obecny okres to dobry czas dla zarządzających, którzy patrzą na inwestycje w kilkuletniej perspektywie, nie boją się podejmować ryzyka związanego ze znaczącym odejściem od indeksu w imię ponadprzeciętnych przyszłych zysków, gotowych pójść pod prąd, stosując odpowiednią selekcję i koncentrację pozycji na poszczególnych spółkach” – mówi Jacek Treumann, Członek Zarządu Legg Mason TFI S.A.

Rozpoczęta z dniem 1 sierpnia kampania wizerunkowa Legg Mason TFI S.A. – „Idziemy pod prąd”, ma na celu poinformowanie obecnych oraz przyszłych Klientów o filozofii działania Legg Mason TFI S.A. oraz o znaczeniu procesu inwestycyjnego, który zdecydowanie odróżnia TFI od konkurencji. W nowej kampanii Legg Mason podkreśla niezmienne wartości charakteryzujące spółkę, czyli stosowany od lat selektywny styl inwestycyjny. Hasło kampanii wyraża przekonanie zespołu Legg Mason TFI S.A., że jedynym możliwym sposobem ponadprzeciętnego zarabiania na giełdzie jest opracowywanie własnych pomysłów inwestycyjnych.