Letnia Akademia Public Relations skierowana jest do studentów kierunków i specjalizacji komunikacji społecznej oraz PR, dziennikarstwa, politologii, marketingu i zarządzania, oraz wszystkich zainteresowanych tematyką PR. Najlepsi uczestnicy Akademii otrzymają propozycje odbycia stażu w Agencji ABK oraz w firmach z nami współpracującymi.
W ramach szkolenia prowadzone będą zajęcia z zakresu poniższych zajęć:
– Teoria i techniki Public Relations.
– Rola PR w marketingu politycznym
– Media relations/Organizacja pracy rzecznika prasowego
– Internet PR
– Zintegrowane podejście marketingowe
– Lobbing jako część Public Relations
– Zarządzanie kampaniami PR
– Monitoring mediów
– Zarządzanie otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym firmy.
– Czym jest wizerunek i jakie ma znaczenie dla reputacji firmy?
Do współpracy przy organizacji Akademii zaproszono znane autorytety z dziedziny PR oraz marketingu. Wśród prowadzących zajęcia są: Andrzej Stolarczyk (Prezes Zarządu RPR Gruop), Gerald Abramczyk (znany ekspert z dziedziny marketingu politycznego), Paweł Sanowski (Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów), Bogdan Mróz (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Witold Sokołowski (Redaktor Naczelny wortalu epr.pl), Roman Fedorczuk (Prezes Zarządu ABK Grupa) i inni.