Liberty Direct rozwija marketing afiliacyjny

Liberty Direct – jeden z najszybciej rozwijających się na rynku ubezpieczycieli oferujących polisy przez internet i telefon – rozszerza zakres współpracy z Zieltraffic. Agencja, dotychczas obsługująca Liberty Direct w zakresie SEM, będzie dodatkowo odpowiedzialna za realizację programu afiliacyjnego. Produkty Liberty Direct będą oferowane w sieci Affiliando.pl.

Wśród produktów oferowanych w Affiliando.pl znajdą się ubezpieczenia komunikacyjne. Produkty Liberty Direct będą oferowane w kilku pakietach: OC z Mini Assistance, OC z AC Standard i Mini Assistance,
OC z AC Premium i Mini Assistance. Dodatkowo, z pakietami będą dostępne polisy: Premium Assistance oraz NNW Ubezpieczenie szyb.

„Internet jest jednym z głównych kanałów sprzedaży Liberty Direct – za jego pośrednictwem na kupno polisy decyduje się blisko 50% naszych klientów. Dlatego marketing afiliacyjny w sieci postrzegamy jako bardzo perspektywiczny. Poprzez współpracę z Affiliando.pl liczymy na dotarcie do nowych grup klientów” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

W sieci Affiliando wydawcy mogą zarabiać na produktach Liberty Direct w modelu CPL i CPO. Liberty Direct to kolejny po Alior Banku, Santander Consumer Banku, Banku Pocztowym i mBanku klient Zieltraffic korzystający z Affiliando.pl – sieci marketingu afiliacyjnego, skupiającej wydawców stron internetowych skupiających się na tematyce finansowej i ubezpieczeniowej.

Źródło: Zieltraffic Polska