Liberty Direct wchodzi w mieszkaniówkę

Wybór akurat takich polis nie jest przypadkowy. Ubezpieczenia nieruchomości to druga, po polisach komunikacyjnych najpopularniejsza grupa dobrowolnych ubezpieczeń majątkowych, informuje „Puls Biznesu”.

„— Ten sektor jest jeszcze mało rozwinięty, ma kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu składki oraz wysoką rentowność portfela. Dodatkowo będzie zwiększał się razem z zamożnością gospodarstw, coraz większym udziałem hipotecznej formy własności nieruchomości oraz rosnącym kredytowaniem budownictwa mieszkaniowego — mówi Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct”.

„— Wciąż największy udział w portfelu mają polisy komunikacyjne, które stanowią 70 proc., mieszkaniowe 20 proc., a turystyczne — 10 proc. I to się nie zmieni przez 2-3 lata. Ale sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych szybko rośnie i ze wzrostem świadomości klientów będzie rosła — mówi Michał Kolasa, dyrektor departamentu sprzedaży bezpośredniej w Generali.”

Wśród polis mieszkaniowych towarzystwo ubezpieczeń może zaoferować produkty skierowane do właścicieli mieszkań, jak i domów jednorodzinnych – zarówno tych, które już stoją, jak i tych, które dopiero powstają. Dzięki często oferowanym rozszerzeniom polis, klient może w ramach ubezpieczenia mieszkania objąć ochroną również cenne dla niego przedmioty, a nawet zwierzęta domowe.

Więcej w dzisiejszym „Pulsie Biznesu”, w artykule GN pt. „LD wchodzi w mieszkaniówkę”.