Liberty Ubezpieczenia promuje polisy komunikacyjne oraz sprawną likwidację szkód w trzeciej odsłonie kampanii rebrandingowej. Wieloproduktowość, wielokanałowość i wysoka jakość świadczonych usług – to kluczowe atrybuty promowane przez Liberty Ubezpieczenia. Twarzą kampanii jest Bogusław Wołoszański.
„W trzecim etapie kampanii akcentujemy szybkość i profesjonalizm obsługi naszych Klientów korzystających z ubezpieczeń komunikacyjnych. Szczególny nacisk kładziemy na zapewnianie pojazdu zastępczego w likwidacji szkód–mówi Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.
Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey, za działania w Internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.