Lista 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu

Już po raz czwarty zapytaliśmy największe agencje reklamowe ile byłyby skłonne zapłacić za udział polskiego celebrity w przygotowywanej przez siebie kampanii.

W tym roku w pierwszej dziesiątce najcenniejszych polskich gwiazd znaleźli się m.in. Artur Boruc, Marek Kondrat, Robert Kubica, Tomasz Lis i Szymon Majewski. Zwycięzca rankingu za udział w kampanii reklamowej mógłby liczyć na gażę w wysokości 775 tys. zł.

Wynikom rankingu towarzyszy raport zawierający m.in.: obszerne omówienie jego wyników i tendencji z nich wynikających oraz czołówkę światowej listy najdroższych celebrities opracowanej przez amerykańskiego FORBESA.

W sierpniowym FORBESIE ponadto: wywiad z Leszkiem Balcerowiczem oraz ranking najbardziej prestiżowych hoteli w Polsce.

FORBES z listą 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show biznesu ukaże się w niezmienionym nakładzie 70 tys. egzemplarzy i stałej cenie 9,50 zł. Wspierać go będzie kampania radiowa (RMF FM, Radio ZET), prasowa (Dziennik, Newsweek, Auto Świat, Przegląd Sportowy) oraz internetowa (dzienik.pl, newsweek.pl).