Grupa LoveBrands od zawsze dba o edukację i wzmacnianie świadomości społecznej. Wsparcie programu edukacyjno-społecznego Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta jest kolejnym tego dowodem. Do udziału w tej inicjatywie firma została zaproszona przez Bank Pocztowy.
Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta jest to program edukacyjno-społeczny z inicjatywy Banku Pocztowego mający na celu poszerzenie wiedzy w zakresie przestępstw finansowych. LoveBrands Group stworzyło całą koncepcję, wizualizację i strategię komunikacyjną budując przekaz motywujący zarówno seniorów jak i ich dzieci, do rozmowy i wspólnego dbania o swoje bezpieczeństwo online i offline. Firma zajmuje się również prowadzeniem profilu Cyberdojrzali na Facebooku oraz komunikacją w Social Mediach na kanałach własnych banku.
Założeniem programu Cyberdojrzali jest edukacja z zakresu zagrożeń i przestępstw finansowych. Oszuści udoskonalają swoje techniki i wymyślają nowe sposoby wyłudzenie pieniędzy lub danych. Dlatego też tworzenie tego typu programów jest niezwykle istotne, aby uaktualniać wiedzę osób najbardziej zagrożonych na takie ataki. Oprócz działań PR przygotowany został cykl 3 webinarów oraz konferencję, na której ekspertami będą przedstawiciele Banku Pocztowego, Komendy Stołecznej Policji oraz Wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie.
„Wzmacnianie świadomości społecznej jest dla nas ważne. Jesteśmy ekspertami, którzy od wielu lat z powodzeniem tworzą i realizują programy edukacyjno-społeczne dla wielu branż. Dziękujemy Bankowi Pocztowemu, że zaufali nam również w tym zakresie.” – Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu i CEO LoveBrands Group.
Źródło: LoveBrands Group