„Wzmacnianie świadomości społecznej jest dla nas ważne. Jesteśmy ekspertami, którzy od wielu lat z powodzeniem tworzą i realizują programy edukacyjno-społeczne dla wielu branż. Dziękujemy Bankowi Pocztowemu, że zaufali nam również w tym zakresie.” – Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu i CEO LoveBrands Group.
Bank Pocztowy
Bank Pocztowy - oferuje proste i bezpieczne usługi finansowe blisko klienta, poprzez nowoczesną bankowość cyfrową, sieć własną oraz liczącą 4,7 tys. placówek sieć Poczty Polskiej.
Sprawdź także:
Bank Millennium odświeża propozycję dla klientów zamożnych
Bank Millennium udostępnia klientom nowe konto Millennium 360 Prestige. Rachunek wraz z kartą debetową oraz …
Rusza kampania promująca mOkazje zakupy
Właśnie wystartowała kampania promująca, nową, innowacyjną na rynku usługę – mOkazje zakupy. Jej celem jest …
ING Bank Śląski sponsorem tytularnym Silesia Beats 2025
ING Bank Śląski został sponsorem tytularnym Silesia Beats, jednego z największych wydarzeń muzycznych na …
Finansowe postanowienia noworoczne Polek i Polaków. Najczęściej chcemy ciąć wydatki
Finansowe postanowienia noworoczne? Ma je 59 proc. Polek i 52 proc. Polaków. Najczęściej chcemy ograniczyć …
7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r.
Po skokowych wzrostach zakupów internetowych z czasu pandemii, mijający rok przyniósł wyraźnie spokojniejsze tempo …
5 prognoz na 2025 rok głównego ekonomisty VeloBanku
Jaki wpływ na trendy dla Polski, Europy i świata będą miały dynamiczne zmiany polityczne i gospodarcze, czekające …