Lukas Bank skraca drogę do własnego M

Obniżoną do 0,99 proc. marżę i decyzję o przyznanej kwocie kredytu w jeden dzień obiecuje Lukas Bank w nowej promocji „Skracamy drogę do własnego mieszkania”. Jeśli termin ten wydłuży się, bank zrekompensuje to obniżoną prowizją.

Dla osób, które do 16 kwietnia skorzystają z promocji, Lukas Bank przewidział marżę od 0,99 proc. dla kredytów w złotych i od 1,4 proc. dla kredytów w euro. Zależy ona od wysokości wkładu własnego. W przypadku najbardziej standardowego wkładu własnego w wysokości 10 proc., marża dla kredytu złotowego wyniesie 1,2 proc. Dodatkowo bank w jeden dzień dokona wstępnej oceny wniosku kredytowego i przekaże decyzję o kwocie kredytu. Ewentualne opóźnienie zrekompensuje obniżeniem prowizji za udzielenie kredytu nawet o 1000 zł. Klient, który chce skorzystać z oferty, powinien mieć lub otworzyć w Lukas Banku konto z wpływem wynagrodzenia, a także wykupić ubezpieczenie na życie.

Kredyty hipoteczne są jednym z filarów banku uniwersalnego. Zgodnie ze strategią, Lukas Bank ma zamiar w tym roku zwiększyć swój udział w rynku kredytów mieszkaniowych.  Już w ubiegłym roku można było zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania kredytami hipotecznymi nie tylko ze strony klientów, ale również banków, które uatrakcyjniały swoje oferty. Lukas Bank już w styczniu przygotował promocyjne warunki dla kredytów w programie „Rodzina na Swoim”. Kontynuując te działania, od 7 marca proponujemy również bardzo interesującą promocję kredytu mieszkaniowego. – mówi Mariola Willmann – dyrektor Centrum Kredytów Hipotecznych w Lukas Banku.

W związku z planowanymi w najbliższym czasie zmianami w rządowym programie „Rodzina na Swoim”, bank postanowił wydłużyć do 16 kwietnia promocję „3×0” dla klientów zainteresowanych kredytem mieszkaniowym z dopłatami. Klienci, którzy skorzystają z oferty, nie zapłacą prowizji, bank nie pobierze opłaty za wycenę nieruchomości oraz nie będzie wymagał wkładu własnego.

Promocja kredytu hipotecznego „Skracamy drogę do własnego mieszkania” reklamowana jest w radiu, na billboardach, w internecie oraz w placówkach Lukas Banku. Jest ona jednym z elementów kampanii, która obejmuje także produkty oszczędnościowo-inwestycyjne.

Źródło: LUKAS Bank