Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Lukas Bank – chyba jako pierwsza w Polsce instytucja, zastosuje product placement w serialu telewizyjnym. Do tego od razu uderzy z grubej rury i przynajmniej dwukrotnie jego produkty wystąpią w „M jak Miłość”. Przynajmniej tak wynika z naszych informacji.Lukas Bank od samego początku swojej działalności znany był z niestandardowych form reklamy i komunikacji. Product placement nie jest co prawda niczym nowym (wcześniej był np. mBank w „Samotność w sieci”), jednak wejście do „M jak Miłość” to już zupełnie inna liga.
Lukas ma pojawić się w odcinkach na początku kwietnia. Aż sami jesteśmy ciekawi jaki produkt lub usługi będą mogli zobaczyć widzowie tego jednego z najbardziej popularnych seriali. Ponad 6 lat na wizji z rekordową oglądalnością, to musi robić wrażenie. Warto przy okazji zauważyć, że w „M jak Miłość” reklamowały się już różne firmy, a najlepszym przykładem skuteczności dotarcia do widzów jest sukces wymyślonej na potrzeby tego serialu marki wody „Dar Grabiny”. W trakcie badań rynkowych, nazwa tej wody pojawiła się w czołówce najbardziej znanych marek na rynku wód, chociaż żaden klient nie miał nigdy możliwości kupienia jej w sklepie. Ciekawe, czy takie dobre efekty osiągnie Lukas?