Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Lukas Bank – chyba jako pierwsza w Polsce instytucja, zastosuje product placement w serialu telewizyjnym. Do tego od razu uderzy z grubej rury i przynajmniej dwukrotnie jego produkty wystąpią w „M jak Miłość”. Przynajmniej tak wynika z naszych informacji.Lukas Bank od samego początku swojej działalności znany był z niestandardowych form reklamy i komunikacji. Product placement nie jest co prawda niczym nowym (wcześniej był np. mBank w „Samotność w sieci”), jednak wejście do „M jak Miłość” to już zupełnie inna liga.
Lukas ma pojawić się w odcinkach na początku kwietnia. Aż sami jesteśmy ciekawi jaki produkt lub usługi będą mogli zobaczyć widzowie tego jednego z najbardziej popularnych seriali. Ponad 6 lat na wizji z rekordową oglądalnością, to musi robić wrażenie. Warto przy okazji zauważyć, że w „M jak Miłość” reklamowały się już różne firmy, a najlepszym przykładem skuteczności dotarcia do widzów jest sukces wymyślonej na potrzeby tego serialu marki wody „Dar Grabiny”. W trakcie badań rynkowych, nazwa tej wody pojawiła się w czołówce najbardziej znanych marek na rynku wód, chociaż żaden klient nie miał nigdy możliwości kupienia jej w sklepie. Ciekawe, czy takie dobre efekty osiągnie Lukas?
Sprawdź także:
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
05.12.2025 (04:07)
– informacja prasowa
ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …
05.12.2025 (04:06)
– informacja prasowa
Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …
05.12.2025 (04:02)
– informacja prasowa
ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …
