Maciej Skuz objął stanowisko kierownika ds. rozwoju relacji z klientem w Dziale Marketingu Providenta. Będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii CRM-owych dla klientów firmy oraz za podział i rozwój produktów w celu utrzymania i wzmacniania relacji firmy z jej klientami.
Maciej Skuz będzie również odpowiedzialny za kluczowe projekty skierowane do klientów zarówno w Polsce, jak i w innych krajach grupy International Personal Finance, do której należy Provident.
„Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe w Providencie, jednej z największych firm na rynku usług finansowych. Jestem po wrażeniem Działu Obsługi Klienta w firmie. Każdego dnia przeprowadza średnio 5000 rozmów, a na połączenie czeka się max. 20 sekund”. – mówi Maciej Skuz, kierownik rozwoju relacji z klientem w Providencie.
Maciej Skuz ukończył studia socjologiczne na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, który był również jego pierwszym miejscem pracy. Maciej Skuz zdobywał doświadczenie biznesowe w dużych firmach o profilu B2C takich jak PTK Centertel, CU/Avila, Bauer-Weltbild Media (właściciel sklepu internetowego kdc.pl oraz wydawca katalogu Klub dla Ciebie), gdzie zajmował kierownicze stanowiska. Odpowiedzialny był za wsparcie procesu pozyskiwania klientów i rozwoju produktów, segmentację klientów oraz rozwój baz danych klientów. Ponadto, przez pięć lat pracował dla jednego z największych dostawców baz danych o klientach na polskim rynku, gdzie odpowiadał za projekty z zakresu marketingu bezpośredniego opierające się na rozwiązaniach z zakresu eksploracji danych.
Źródło: Provident Polska