„Mam czas” – nowa kampania pożyczki Provident Polska

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. W najnowszej reklamie firma zachęca swoich klientów do podarowania najbliższym tego, co mają najcenniejsze – swojego czasu. 

– Nasze obserwacje pokazały, że choć klienci doceniają wyprzedaże i okazje świąteczne, to chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi, z wykorzystaniem zakupionych produktów, sprawiają im największą radość. Na tej podstawie przekształciliśmy naszą strategię komunikacyjną i stworzyliśmy pożyczkę „Dla Ciebie” dla nowych klientów z atrakcyjnym RRSO 15,01 proc., która wesprze finansowanie tych wyjątkowych momentów mówi Igor Jakuć, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych Provident Polska.

Oferta pożyczki „Dla Ciebie” jest dostępna od 8.11.2023 r., zarówno przez internet, jak i u doradcy klienta. Warunki różnią się w zależności od metody zawarcia pożyczki. W przypadku zawarcia umowy w obecności doradcy klienta, całkowita kwota pożyczki wynosi od 1000 zł do 12 000 zł i jest spłacana w 12 ratach miesięcznych. W przypadku wyboru metody internetowej, całkowita kwota pożyczki wzrasta do 20 000 zł, a spłata może zostać rozłożona na 12 lub 18 rat, których liczba jest zależna od wysokości pożyczki. W obu przypadkach, warunkiem skorzystania z oferty jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 15,01 proc., opłata przygotowawcza 0 zł a oprocentowanie 0 proc.

W ślad za ofertą Providenta ruszyła także kampania reklamowa, która obejmie telewizję oraz internet. Jej kreacją, strategią i przygotowaniem zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup kampanii reklamowej w TV odpowiada dom mediowy OMD, natomiast za aktywności w Internecie – Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.

Źródło: Provident