Wyróżnienie Warty w projekcie Superbrand jest doskonałym świadectwem wyjątkowego charakteru marki Warta w oczach obecnych i potencjalnych klientów, mediów, kontrahentów, inwestorów oraz pracowników.
Warta jest jedną z największych i najstarszych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Od ponad 85 lat Towarzystwo dyktuje standardy na polskim rynku ubezpieczeń, łączy wieloletnią tradycję i doświadczenie z nowoczesnością. Jej wiarygodność potwierdza wysoka ocena ratingowa BBBpi przyznana przez Standard & Poor’s.
Warta działa na obszarze całej Polski. Od lat ubezpiecza życie i mienie milionów Polaków w kraju i za granicą.
Rozbudowana sieć sprzedaży ułatwia klientom kontakt z agentem, usprawnia proces likwidacji szkód oraz pozwala Warcie szybciej reagować na zmieniające się potrzeby klientów.
Wraz ze spółką życiową Warta stworzyła kompleksową ofertę rozwiązań obejmujących ubezpieczenia majątkowe i osobowe, polisy na życie, ubezpieczenia emerytalne i programy inwestycyjne.
Przeprowadzony w ubiegłym roku rebranding podkreśla obecność Warty w międzynarodowej grupie finansowej KBC oraz współpracę z Kredyt Bankiem głównie w zakresie usług bancassurance.
Badania rynkowe dowodzą, iż Warta jest znaną marką na polskim rynku. Wśród klientów WARTY znajomość spontaniczna wynosi 98%, wspomagana 100%, a TOM (top of mind) 80%.
Superbrands – międzynarodowa organizacja z siedzibą w Londynie powołana do życia w połowie lat 90-tych. Obecnie działa w ponad 70 krajach, od ponad 2 lat jest w Polsce. Jej celem stało się promowanie idei brandingu. Początkowo Superbrands była audycją radiową w stacji BBC London, od 1994 roku zaczęła z powodzeniem wydawać albumy przedstawiające case study czołowych marek na krajowych rynkach.
Tytuł Superbrand utwierdza klientów i kontrahentów w przekonaniu, że mają do czynienia z marką silną, rozpoznawalną oraz godną zaufania. Zeszłoroczny konkurs Superbrands został okrzyknięty przez media Oskarami Marketingu.