13 lutego, podczas gali zorganizowanej w hotelu Intercontinental Warsaw przez redakcję tygodnika ekonomicznego Gazeta Finansowa, wręczono nagrody „Finansowa Marka Roku 2014”. Kapituła konkursu wyróżniła trzech laureatów w kategoriach: Leasing, Dom Maklerski oraz Bank. Wydarzeniu towarzyszyło również wręczenie nagród Finansista Roku 2013.
Redakcja „Gazety Finansowej” doceniła umiejętności przedsiębiorców, którzy na trudnym terenie, jakim niewątpliwie jest polski rynek, potrafią z sukcesem zadbać o dobre imię marki, którą reprezentują.
Kapituła konkursu wyróżniałaFinansową Marką Roku 2014:
-
W kategorii: Leasing Finansową Marką Roku 2014 został Europejski Fundusz Leasingowy SA za dostarczanie kompleksowej oferty instrumentów finansowych (leasing, pożyczka, faktoring, wynajem flot, ubezpieczenia) wspierających inwestycje polskich przedsiębiorców.
– Tytuł Finansowej Marki Roku jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że został on przyznany EFL po raz drugi. Utwierdza nas to w przekonaniu, że realizowana przez nas strategia, której celem jest budowanie silnej instytucji finansowej wspierającej przedsiębiorców, zdobywa uznanie na rynku. Cały czas pracujemy nad poszerzaniem przestrzeni dla przedsiębiorczych oferując im innowacyjne produkty takie jak Leasing Swobodny ułatwiające prowadzenie firm i podejmowanie biznesowych decyzji – mówi Radosław Kuczyński, prezes EFL.
-
W kategorii: Dom Maklerski Finansową Marką roku 2014 został Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska za najwyższej jakości innowacyjne usługi internetowe oraz zbudowanie pozycji eksperta rynku finansowego.
-
W kategorii: Bank Finansową Marką Roku 2014 został Credit Agricole Bank Polska za zakończoną sukcesem zmianę profilu działalności i efektywną przemianę z banku specjalizującego się w kredytach konsumenckich.
„Gazeta Finansowa” istnieje na rynku już od 16 lat. Tygodnik informuje o istotnych wydarzeniach w polskiej i światowej gospodarce niemal od początku funkcjonowania
w Polsce wolnego rynku. Te przełomowe lata dla polskiej gospodarki i przyszłości naszego kraju znalazły odzwierciedlenie w publikacjach Gazety”. Filozofią tygodnika jest nie tylko informowanie o aktualnościach, ale również promowanie dobrych wzorów – firm
i osobowości, które oddziałują na polską gospodarkę.
Gazeta Finansowa