mBank z festiwalowymi promocjami – opaska płatnicza i inne nowości

Początek wakacji, rusza sezon wielkich imprez muzycznych. W tym roku wydarzenie znane do tej pory jako Przystanek Woodstock stanie się festiwalem Pol’and’Rock. Jego partnerem będzie mBank, który wspiera również Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Instytucja pełnić będzie także rolę mecenasa Akademii Sztuk Przepięknych, towarzyszącej festiwalowi platformie spotkań, dyskusji i warsztatów organizacji pozarządowych.

Jedną z wakacyjnych produktowych nowości mBanku, zapowiadaną już przez nas na łamach PRNews.pl, będzie opaska z mikrokartą do płatności zbliżeniowych. Oferta jest limitowana, dostępne są 2 tysiące sztuk silikonowego gadżetu, z którego skorzystać mogą wyłącznie posiadacze rachunku w mBanku. Karta połączona jest z głównym kontem i pozwala na wykonywanie transakcji bezstykowych oraz wypłat z bankomatów w urządzeniach posiadających czytnik zbliżeniowy.

W ramach festiwalowej promocji opłata za wydanie mikrokarty wynosi 0 zł, nie jest pobierana również opłata miesięczna za korzystanie z gadżetu. Karta umieszczana w bransoletce będzie ważna przez 3 lata. Klienci otrzymują dwie sztuki „nośnika” – jeśli opaska zniszczy się podczas błotnych kąpieli, można skorzystać z zapasowej.

Drugą „okołofestiwalową” nowością jest promocyjny rachunek eKonto Standard dla nowych klientów. Promocja trwa od 18 czerwca do 14 sierpnia. Osoby, które w tym czasie otworzą konto, mogą otrzymać 100 zł na „festiwalowe wydatki”, jak informuje bank. W regulaminie mowa jest jednak po prostu o pieniężnej premii, można ją zatem wydać w dowolny sposób.

Warunkiem otrzymania pieniędzy jest:

Promocji towarzyszy seria okolicznościowych kart debetowych z grafiką nawiązującą do festiwalu Pol’and’Rock. Plastik mogą otrzymać zarówno otwierający rachunek, jak i obecni klienci mBanku. Wśród mOkazji, programu rabatowego instytucji, znajdzie się także specjalna imprezowa zniżka. Za pierwszy zakup w Siemashopie powyżej kwoty 60 zł naliczany będzie 10-procentowy rabat.