Triumph, renomowany producent markowej bielizny, jest 25-tysięcznym klientem korporacyjnym mBanku. To potwierdzenie systematycznego rozwoju segmentu banku dla przedsiębiorstw.
mBank stale umacnia pozycję lidera bankowości korporacyjnej. Na koniec II kwartału 2019 r. miał 7,1 proc. udziału w rynku kredytów dla przedsiębiorstw. Wartość finansowania udzielonego największym firmom wzrosła w ciągu ostatniego roku o 15 proc. Z kolei udział mBanku w rynku depozytów przedsiębiorstw wynosi już 10,5 proc.
– Pozyskanie klienta nr 25 000 stanowi dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że kolejne tak renomowane firmy, jak marka Triumph, obdarzają nas swoim zaufaniem – mówi mówi Adam Pers, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.
– Na szczeblu globalnym podjęliśmy współpracę z Commerzbankiem, zostaliśmy też klientem korporacyjnym mBanku. Grupa zdecydowała się na wdrożenie nowoczesnego narzędzia jakim jest „cash pooling”, które pozwoli efektywnie zarządzać zasobami finansowymi w obrębie grupy kapitałowej – mówi Sylwia Iwańska, Finance Director EAST w Triumph International Polska.
Podobnie jak bankowość detaliczna, również ta korporacyjna staje się coraz bardziej cyfrowa. W mBanku każdy klient otrzymuje dostęp do swoich rachunków poprzez internetowy system bankowości elektronicznej mBank CompanyNet. Zintegrowany rachunek bankowy umożliwia realizację wszystkich codziennych rozliczeń krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie dowolnej liczby rachunków bieżących w ramach jednej umowy. Jest on także dostępny w kanale mobilnym, w aplikacji mBank CompanyMobile. Klienci mBanku mogą także korzystać z 30 oddziałów i 16 biur korporacyjnych.
Usługi bankowości korporacyjnej mBanku oferowane są zarówno dużym firmom, jak i tym z segmentu MŚP. Oferta ta obejmuje kompleksowe usługi zarządzania finansami firmy, płatności i rozliczeń, w tym obsługę handlu zagranicznego, usług kasowych, finansowania działalności (m.in. kredyty, leasing, faktoring) czy bankowości inwestycyjnej.
Źródło: mBank