mBank wprowadza opłaty za korzystanie z pakietu księgowego

mBank zapowiada zmiany w swojej usłudze mKsięgowość Start. Zmieni się nie tylko nazwa i zakres opcji, ale i cennik usług. Bezpłatny do tej pory pakiet będzie kosztował 75 zł miesięcznie.

Aktualizacja 31.07.2019.

Na początku lipca pisałem, że mBank szykuje zmiany w swoich pakietach mKsięgowości. Od 8 sierpnia będą one oferowane pod nową nazwą. Pakiet mKsięgowość START zmieni się na mOrganizer finansów, a pakiet mKsięgowość KOMFORT zmieni się na mKsięgowość. Nie zmieni się nazwa pakietu mKsięgowość PREMIUM.

Fot. Marek Kuwak / FORUM

Pakiet Organizer Finansów (do tej pory bezpłatny) będzie kosztował 75 zł miesięcznie, ale przez pierwsze trzy miesiące bank nie pobierze opłaty. Obecny klient będzie mógł w dalszym ciągu korzystać z bezpłatnego fakturowania lub samodzielnie prowadzić księgowość za 10 zł miesięcznie. Pełny pakiet mOrganizer finansów do zarządzania finansami firmy kosztować będzie 75 zł miesięcznie i oprócz modułu księgowego, pakiet obejmuje również rozszerzenia Monitoring płatności, Moje koszty lub Asystent finansowy każdy w cenie 30 zł miesięcznie.

Po sierpniowych zmianach Pakiet mKsięgowość będzie kosztował 150 zł miesięcznie (bez zmian), jeżeli użytkownik korzysta z elektronicznej wymiany dokumentów lub 200 zł przy papierowych fakturach. Z kolei pakiet mKsięgowość Premium będzie kosztował 395 zł miesięcznie (obniżka o 5 zł). W pakiecie mKsięgowość zwiększy się liczba księgowanych dokumentów do 35 szt., a w pakiecie mKsięgowość Premium do 120 sztuk. Ponadto zostanie dodana opcja robienia zdjęć faktur kosztowych aplikacją mobilną i elektronicznego dostarczania ich do księgowej.

W nowej odsłonie platforma posiadać będzie następujące funkcjonalności: