mBank zapowiada zmiany w swojej usłudze mKsięgowość Start. Zmieni się nie tylko nazwa i zakres opcji, ale i cennik usług. Bezpłatny do tej pory pakiet będzie kosztował 75 zł miesięcznie.
Aktualizacja 31.07.2019.
Na początku lipca pisałem, że mBank szykuje zmiany w swoich pakietach mKsięgowości. Od 8 sierpnia będą one oferowane pod nową nazwą. Pakiet mKsięgowość START zmieni się na mOrganizer finansów, a pakiet mKsięgowość KOMFORT zmieni się na mKsięgowość. Nie zmieni się nazwa pakietu mKsięgowość PREMIUM.
Pakiet Organizer Finansów (do tej pory bezpłatny) będzie kosztował 75 zł miesięcznie, ale przez pierwsze trzy miesiące bank nie pobierze opłaty. Obecny klient będzie mógł w dalszym ciągu korzystać z bezpłatnego fakturowania lub samodzielnie prowadzić księgowość za 10 zł miesięcznie. Pełny pakiet mOrganizer finansów do zarządzania finansami firmy kosztować będzie 75 zł miesięcznie i oprócz modułu księgowego, pakiet obejmuje również rozszerzenia Monitoring płatności, Moje koszty lub Asystent finansowy każdy w cenie 30 zł miesięcznie.
Po sierpniowych zmianach Pakiet mKsięgowość będzie kosztował 150 zł miesięcznie (bez zmian), jeżeli użytkownik korzysta z elektronicznej wymiany dokumentów lub 200 zł przy papierowych fakturach. Z kolei pakiet mKsięgowość Premium będzie kosztował 395 zł miesięcznie (obniżka o 5 zł). W pakiecie mKsięgowość zwiększy się liczba księgowanych dokumentów do 35 szt., a w pakiecie mKsięgowość Premium do 120 sztuk. Ponadto zostanie dodana opcja robienia zdjęć faktur kosztowych aplikacją mobilną i elektronicznego dostarczania ich do księgowej.
W nowej odsłonie platforma posiadać będzie następujące funkcjonalności:
- Fakturowanie – wystawianie faktur sprzedaży
- Monitoring płatności – ściąganie zapłat za faktury od klientów
- Moje koszty – kontrola kosztów i zapłata za faktury kosztowe
- Asystent Finansów – planowanie płatności, kontrola płynności finansowej
- Księgowość – samodzielne prowadzenie księgowości typu PKPiR / ryczałt