mBank zainicjował akcję społecznościową „Trampek” skierowaną do mieszkańców Łodzi

Aby przekonać mieszkańców do tego pomysłu przez całą sobotę, 10 maja br. na Rynku Manufaktury będą rozdawane papierowe, czerwone trampki.

Przygotowując akcję „Trampek” zależało nam głównie, aby zachęcić łodzian do aktywnego kibicowania maratończykom. Mamy nadzieję, że mieszkańcy chętnie przyłączą się do akcji, pokazując, że wspierają tego typu aktywności. Działania społecznościowe skoncentrowane na sporcie i aktywnym stylu życia są podstawową wartością dla mBanku, stanowiąc również kluczowy element naszej strategii sponsoringowej – podkreśla Anna Skusiewicz rzecznik mBank Łódź Maratonu.

Piąta, jubileuszowa edycja mBank Łódź Maratonu odbędzie się 18 maja br. W tym roku start i meta maratonu znajduje się w Manufakturze. Szczegółowa trasa wszystkich biegów oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się w serwisie internetowym 5. mBank Łódź Maratonu – www.maraton.com.pl. Znajdą się tam wszelkie informacje dotyczące łódzkiej imprezy.

Oprócz biegu głównego (42 km 195 m) miłośnicy biegania mają do wyboru jeszcze inne trasy:

– półmaraton (21 km 97 m),

– Ogólnopolski Otwarty Bieg o „Złoty Toporek” Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (10,5 km),

– bieg rekreacyjny (2,5 km).

Organizatorzy łódzkiego maratonu przewidzieli nagrody w 20 kategoriach wiekowych (kategoria co 5 lat) dla kobiet i mężczyzn. Dodatkowo wśród maratończyków, którzy ukończą bieg rozlosowany zostanie nowy Chevrolet Aveo. Wszyscy zawodnicy, którzy ukończą bieg w swojej konkurencji zgodnie z regulaminem otrzymają medal po przekroczeniu linii mety oraz dyplom.