mBank zwiększa swoje kompetencje w zakresie usability

– Szkolenia pokazały nam, jak jeszcze lepiej dostosować nasze serwisy internetowe do potrzeb użytkowników – mówi Tomasz Lipiński kierujący Wydziałem Marketingu Internetowego i Ecommerce – Szczególnie cenne były warsztaty z zakresu projektowania interakcji, a także wskazanie dobrych i złych praktyk z różnych systemów bankowych.

– Można powiedzieć, że też sporo nauczyliśmy się na tych szkoleniach – mówi Hubert Anyżewski z UseLabu – uczestnicy zadawali dużo pytań, a każdą naszą uwagę natychmiast odnosili do realnych problemów, z jakimi stykają się na co dzień.

– Dla mnie największą korzyścią było nauczenie się, jak ważny jest prototypowanie i wczesne testowanie zaprojektowanych modeli. – relacjonuje Anna Pardała – uczestniczka szkolenia – Na szkoleniu sami musieliśmy przetestować nasze pomysły na… papierowych prototypach i okazało się, że nawet tak prosty test potrafi znacznie poprawić użyteczność.

– Faktycznie, papierowe prototypy są często niedoceniane, dodaje Wojciech Kuśmierek, drugi przedstawiciel UseLabu na szkoleniach. – cieszę się, że mogliśmy przekazać wiedzę o całym wachlarzu metod – od eyetrackingu do pisania scenariuszy. Teraz następne szkolenia, których program przygotowujemy z mBankiem pozwolą znacznie pogłębić zdobyte informacje i umiejętności.

Szkolenie odbyło się 8 i 9 września br. w siedzibie mBanku w Łodzi.