Mediapolis Custom Publishing wygrało przetarg na trzyletnią obsługę PZU w zakresie wydawania magazynów firmowych. PZU to jeden z pierwszych klientów Mediapolis, działającej na rynku od 14 lat. W ramach współpracy agencja zrealizuje dla PZU dwa projekty wydawnicze.
Pierwszy „Świat PZU” zadedykowano pracownikom PZU. Traktuje on o tematach biznesowych. Drugi „Świat agenta PZU” skierowano do osób współpracujących z największym polskim ubezpieczycielem.
O ponownym wyborze Mediapolis Custom Publishing i decyzji kontynuowania współpracy zdecydował perfekcjonizm świadczonych usług oraz atrakcyjna oferta, jaką przedstawiło wydawnictwo – mówi Maciej Hassa, Koordynator ds. Komunikacji Wewnętrznej w PZU. Współpraca obejmuje wszystkie magazyny wewnętrzne, wydawane przez PZU.
Na łamach magazynów PZU prezentuje specyfikę swoich produktów, nowości w ofercie, a także zamieszcza interesujące artykuły o psychologii biznesu. Poprzez komunikację misji i wartości firmy, publikacje wzmacniają satysfakcję pracowników z pracy, ich wzajemne relacje oraz identyfikację z pracodawcą – mówi Monika Walczak, Dyrektor Zarządzający Mediapolis Custom Publishing. We wszystkich magazynach zastosowano dynamiczne gatunki dziennikarskie, m.in. reportaż, wywiad oraz prezentację sylwetek pracowników PZU. Szeroko wykorzystano techniki interaktywne i infografiki. Projekty graficzne są przyjazne w odbiorze, nowoczesne i różnorodne – dodaje.
W wyniku przeprowadzonego rebrandingu PZU, w maju ukazał się pierwszy numer w nowym layoucie. Zakres projektu obejmuje prace redakcyjne, druk oraz dystrybucję magazynów PZU. Ponadto każdorazowo w ramach nowego wydania, Mediapolis Interactive, działająca w ramach Grupy Mediapolis przygotowuje plakat z numeru oraz baner flashowy do intranetu zapowiadający nowy numer „Świata PZU”.
Źródło: PZU