Medicover Forsakrings w Polsce w ciągu roku podwoi sprzedaż ubezpieczeń indywidualnych

Spółka ubezpieczeniowa Medicover Forsakrings rozpoczęła sprzedaż nowej oferty ubezpieczeniowej dla klientów indywidualnych. Nowy produkt jest dostępny w czterech wariantach: Opieka Podstawowa, Opieka Podstawowa Plus, Opieka Premium i Opieka Prestige.

Ubezpieczyciel uruchomił też nową odsłonę strony internetowej, przez którą będzie można jeszcze łatwiej i szybciej zakupić polisę. Spółka postawiła na intensywny rozwój bezpośredniej sieci sprzedaży, a w niedalekiej przyszłości rozwinie również inne kanały dystrybucji.     

Nowe produkty umożliwiają klientom szerszy wybór usług medycznych, uwzględniają potrzeby i możliwości finansowe rodzin, podkreślają przewagi konkurencyjne Medicover. Wraz z ofertą uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej www.medicover.com/plpl/ubezpieczenia/ poświęcona ubezpieczeniom indywidualnym, która w sposób jasny i zrozumiały przedstawia argumenty przekonujące do zakupu polisy i wyboru opieki w Medicover. Dzięki intuicyjnej nawigacji oraz przejrzystej strukturze nowa strona jest atrakcyjna dla użytkowników, prosta w obsłudze.

– Prywatna opieka medyczna obejmuje w Polsce ponad 2 miliony pacjentów i co roku liczba ta rośnie. Jednocześnie poprawia się świadomość zdrowotna Polaków, którzy potrafią ocenić rzeczywistą jakość usług. Wprowadzając zmiany do oferty, zależało nam na zwiększeniu jej konkurencyjności, chcieliśmy też, aby była jeszcze bardziej dopasowana do oczekiwań zmieniającego się rynku oraz potrzeb klientów. A to dopiero początek zmian, przed nami dalszy intensywny rozwój oferty produktowej i kanałów dystrybucji. Jestem przekonany, że wszystko to – nowe rozwiązania produktowe w połączeniu z nowoczesną, łatwą i przyjazną w obsłudze stroną internetową, oraz dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży – pozwoli nam osiągnąć szybki wzrost sprzedaży indywidualnej – mówi John Stubbington, Dyrektor Operacyjny (COO) Medicover Försäkrings.

W niedalekiej przyszłości spółka zapowiada rozpoczęcie sprzedaży przez telefon, współpracę z niezależnymi doradcami finansowymi, oraz przygotowanie oferty ubezpieczeń zdrowotnych dla klientów banków. Firma będzie też wprowadzać programy lojalnościowe dla klientów. Władze spółki podkreślają, że w ciągu roku podwoją dotychczasową sprzedaż ubezpieczeń indywidualnych.

– Dążymy do takiego rozwiązania, które zapewni klientom poczucie bezpieczeństwa. Koszt ich polisy to najlepsza inwestycja w zdrowie swoje i swojej rodziny oraz odpowiednie zabezpieczenie na wypadek poważnych problemów zdrowotnych. Klient musi mieć pewność, że w każdej chwili będzie miał dostęp do najwyższej jakości opieki medycznej świadczonej w ramach rozwiniętej sieci placówek ambulatoryjnych oraz pełnoprofilowego Szpitala Medicover. Placówek, w których obowiązują jednakowe wysokie standardy obsługi, a model opieki zakłada indywidualne podejście i pełną koordynację procesu leczenia przez lekarza prowadzącego i współpracujący z nim zespół – podkreśla John Stubbington.

/Medicover Sp. z o.o.

Źródło: Bankier.pl