„Milion powodów, milion kredytów” – eurobank startuje z nową kampanią wizerunkową

Na startującą 2 czerwca 2008 r. kampanię złoży się kilka wersji spotów telewizyjnych, outdoor oraz obecność w radio i internecie. Po raz kolejny w projekcie eurobanku udział wezmą gwiazdy – obok Krystyny Jandy i Tomasza Kota pojawią się tym razem kapitan polskiej reprezentacji Maciej Żurawski oraz Rafał Mroczek. Kreację kampanii wyróżnia charakterystyczna już wizerunkowa stylistyka oraz lekka, budowana z przymrużeniem oka konwencja. Bank przygotował też specjalną niespodziankę na Euro 2008.

2 czerwca pod hasłem „Milion powodów, milion kredytów” rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa eurobanku. eurobank, od początku swojego istnienia specjalizuje się w innowacyjnych, łatwo dostępnych produktach kredytowych. Jako pierwszy zaproponował kredyt w 15 minut, kredyt na dowód czy kartę kredytową od ręki. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej, podkreślająca silną pozycję banku jako eksperta od kredytów i potrzeb klientów, wpisuje się w konsekwentną strategię biznesową.

„Jest milion powodów, dlatego udzieliliśmy już miliona kredytów gotówkowych. Wiemy, że dzięki nim nasi Klienci mogli zrealizować miliony marzeń i planów. Znamy doskonale ich potrzeby, rozumiemy je i od lat wychodzimy im naprzeciw. Naszym celem jest, by Klienci eurobanku mogli zawsze w tak łatwy sposób otrzymać gotówkę na realizację swoich celów – niezależnie od tego, jaki pomysł przyjdzie im do głowy. O tym jest ta kampania” – mówi Agnieszka Połomska, manager projektu w Departamencie Marketingu eurobanku.

W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej, której stylistyka nawiązuje do charakterystycznej już dla eurobanku lekkiej, zabawnej konwencji, po raz kolejny wystąpią gwiazdy. Obok dotychczasowych twarzy reklam eurobanku – Krystyny Jandy i Tomasza Kota, w spotach telewizyjnych zobaczymy m.in. Macieja Żurawskiego, a także Rafała Mroczka. Przygotowano kilka wersji spotów, w tym specjalną wersję dla fanów piłki nożnej. Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, spoty wyreżyserował Jurek Bogajewicz.

Kampania będzie mocno widoczna w mediach przez cały czerwiec. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji (główne stacje – kanały TVP, TVN i Polsatu, a także stacje lokalne i kanały tematyczne). Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będzie outdoor (tablice 6×3 i 8×4), radio (Złote Przeboje, RMF FM, ZET, PR3, TOK FM) oraz internet (działania SEM). Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

METRYCZKA:

Hasło reklamowe: milion powodów, milion kredytów

Klient: eurobank

Agencja: DDB Warszawa

Branża: finanse

Typ kampanii: wizerunkowa

Termin: 2 czerwca do 29 czerwca 2008 r.

Grupa docelowa: szeroka

Dom mediowy:  Starcom

Dom produkcyjny: Tango Production

Manager projektu:  Agnieszka Połomska

Art director: Arkadiusz Pawlik

Copywriter: Natalia Dudek

Account: Magda Majorek

Scenariusz:   Natalia Dudek, Arkadiusz Pawlik

Reżyseria: Jurek Bogajewicz

Zdjęcia: Marek Sanak

Montaż: Marek Skorupski

Muzyka: brak

W jakich mediach będzie obecna kampania: Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji (główne stacje – kanały TVP, TVN i Polsatu, a także stacje lokalne i kanały tematyczne). Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będzie outdoor (tablice 6×3 i 8×4), radio (Złote Przeboje, RMF FM, ZET, PR3, TOK FM) oraz internet (działania SEM).