Milionowy profil w Sympatii

Sympatia to największy i najpopularniejszy serwis randkowy w polskim internecie. Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, z października 2004, spośród wszystkich polskich internautów – użytkowników 17 najpopularniejszych serwisów randkowych, połowa korzysta z serwisu Sympatia.onet.pl.

Vanille napisała o sobie: Sympatia jest dla mnie źródłem nowych znajomości i nowych doświadczeń. Dla innych użytkowników serwisu może być miejscem nowych przyjaźni, a nawet miłości. Ludzie potrzebują takich serwisów. Myślę, że Sympatia jest wspaniałym pomysłem i świetnym urozmaiceniem codzienności

Zgodne opinie użytkowników – internautów świadczą, że serwis w udany sposób spełnił ich oczekiwania, szczęśliwie kojarząc setki par; w tym także trwałe związki, układające sobie wspólną przyszłość. Wśród miliona wizytówek – odnalazły się bratnie dusze, przyjaciele, miłości. Informacje o konkretnych przypadkach (zdjęcia ze ślubu!) można znaleźć w publicystycznym dziale „Sympaticon”.

Każdy użytkownik znajdzie na stronach Sympatii wywiady, quizy i konkursy, wiele praktycznych porad dotyczących korzystania z serwisu albo sposobów wyszukiwania i utrzymywania kontaktów w Sieci. Można zapoznać się z bieżąco aktualizowanymi opiniami i komentarzami użytkowników oraz informacjami o organizowanych spotkaniach.

Do kontaktu z innymi użytkownikami serwisu wykorzystywany jest system wewnętrznej poczty, który stwarza także możliwość prowadzenia rozmów za pośrednictwem komunikatów SMS. Zarejestrowani użytkownicy mogą prowadzić własny dziennik internetowy (blog).

Sympatia oferuje profesjonalne wsparcie on- oraz off-line. Przez całą dobę na Sympatii czuwają SOP-owie (Sympatyczni OPiekunowie), dbający o najwyższą jakość usług i prowadzący bieżącą kore-spondencję z użytkownikami. Dodatkowo w serwisie można znaleźć rozbudowywany dział pomocy i porad.

O pozycji Sympatii w polskim internecie świadczą wymowne statystyki: internauci spędzają na niej 54 proc. swojego czasu, podczas gdy dwóm następnym w rankingu czasu e-randkom: o2 oraz Interii, poświęcają już jedynie po 15 proc.

Miesięcznie dokonuje się tu 140 mln odsłon: najbliższy w rankingu konkurent notuje ich 25 mln (o2), kolejny 22 mln (Interia) a czwarty już tylko 12 mln odsłon (Wirtualna Polska).