„Młodzi bogowie” i poważne choroby w nowej kampanii firmy Prudential

Prudential

Ruszyła kampania reklamowa Prudentiala. Nowe reklamy mają zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania.


Prudential wystartował dzisiaj z nową kampanią reklamową. Bohaterem jest wciąż „młody bóg”, ale tym razem mowa nie o emeryturach, a o poważnych chorobach i związanych z nimi kosztach. Kampania adresuje powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania i ma zachęcić do pomyślenia o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential: „Chcemy zwrócić uwagę na to,
że poważne zachorowanie to nie tylko koszty związane z leczeniem, ale także szereg innych wydatków, które mogą w krótkim czasie zrujnować domowy budżet i pozbawić nas oszczędności.”

Spot telewizyjny kontynuuje narrację charakterystyczną dla formatu reklamowego „młodych bogów”. Tym razem narratorem jest kot głównego bohatera, który lekko ironicznie komentuje w myślach brak przezorności swojego pana i stara się zachęcić go do myślenia o możliwych konsekwencjach poważnego zachorowania. Głosu zwierzęcemu bohaterowi użyczył znany aktor – Paweł Królikowski.

„Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie.” – powiedziała Agnieszka Mazurek, group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, która przygotowała kreację kampanii.

W kampanii poza spotami telewizyjnymi wykorzystane zostaną działania reklamowe w Internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambientowe działania reklamowe w placówkach medycznych. Kampanii towarzyszyć będzie także wsparcie w postaci działań PR oraz materiałów BTL w oddziałach Prudential w całej Polsce. Na potrzeby kampanii przygotowano także nową odsłonę serwisu internetowego www.mlodzibogowie.pl. Spoty emitowane będą na antenach stacji ogólnopolskich oraz kanałów tematycznych.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne OTO Film. Koncept reklamowy „młodzi bogowie” nagradzany był w konkursach branżowych (Złote Effie, Golden Arrow), a użyte w kampaniach sformułowania językowe weszły nie tylko do mowy potocznej, ale i debaty publicznej.

Źródło: Prudential