Od dziś, pod hasłem „Poczuj moc wsparcia” rusza nowa kampania reklamowa BNP Paribas promująca wyróżniającą się na rynku ofertę „Konto Witalne”. Jest to pierwsza kampania banku dla klientów indywidualnych realizowana pod marką BNP Paribas.
Na powitanie nowych klientów oraz z okazji wprowadzenia docelowej marki na rynek polski bank przygotował ofertę Konta Witalnego. To nowość na rynku, która jest połączeniem rachunku osobistego, darmowej pożyczki w wysokości miesięcznych dochodów klienta i dochodowego konta oszczędnościowego.
– Jako 6. najstabilniejsza instytucja finansowa, grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów i towarzyszy im w realizacji ich planów i pomysłów życiowych na całym świecie, a teraz również w Polsce – mówi Katarzyna Wojniak, p.o. dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas. – „Poczuj moc wsparcia” to główny przekaz kampanii, w której przekonujemy, że chcemy być bankiem wspierającym klientów w ważnych momentach ich życia – dodaje.
Oferta BNP Paribas przygotowana specjalnie z okazji wprowadzenia nowej marki obejmuje: konto osobiste z pakietem usług assistance, pożyczkę gotówkową „Pożyczka Witalna” bez prowizji i oprocentowania na 2 lata oraz konto oszczędnościowe oprocentowane na poziomie 5,8 proc. z kapitalizacją odsetek w każdy dzień roboczy. Aby otrzymać w BNP Paribas równowartość swojej pensji, klienci muszą otworzyć w banku lub mieć już otwarte konto osobiste z pakietem S, M, L lub XL na cały okres spłaty pożyczki, przekazywać swoje pełne wynagrodzenie na rachunek w BNP Paribas oraz przeprowadzać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe miesięcznie przy użyciu karty debetowej wydanej do konta.
Bohater nowego spotu reklamowego sięga pamięcią do ważnych momentów w dzieciństwie i młodości, kiedy wsparcie bliskich osób pomogło mu osiągnąć sukces zarówno w szkolnym przedstawieniu, jak i na pierwszej randce.
Bank będzie promował Konto Witalne szeroko w mediach pod hasłem „Poczuj moc wsparcia”. Już od 9 czerwca rusza duża kamapania telewizyjna. Spot reklamowy będzie można zobaczyć m.in. w TVP1, TVP2, TVN czy TVN24. Kampania będzie prowadzona także w internecie i w kinach. W działaniach promocyjnych zostanie wykorzystany outdoor i nośniki niestadndardowe.
Do kampanii przygotowano także specjalne materiały BTL, które zostaną wykorzystane w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca lipca 2011, natomiast produkt będzie dostepny w ofercie banku do 31 sierpnia 2011.
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA