Za kreacje i przebieg działań promocyjnych odpowiedzialna jest poznańska agencja V&P. Akcje degustacyjne prowadzone będą w 70 hipermarketach na terenie całego kraju. Dodatkowo wspierane będą akcjami samplingowymi w 11 największych miastach Polski (m.in. w Toruniu, Szczecinie, Wrocławiu, Trójmieście, Warszawie).
Saszetki z rozpuszczalną Prima Niebieską rozdawane będą przez hostessy wyposażone
w znaki informacyjne „FILIŻANKA KAWY” (imitujące znaki drogowe).
Akcje odbywać się będą w godzinach porannych szczytów komunikacyjnych – między 6.45 a 8.15 – przed największymi centrami biurowo-finansowymi. Dodatkowo saszetki znajdą się
w porannych wydaniach bezpłatnego dziennika „Dzień Dobry”, dystrybuowanego na skrzyżowaniach ulic.
Akcja reklamowo-informacyjna obejmie również największe magazyny handlowe oraz internet. Wrocławska agencja FX Media opracowała specjalną mikrowitrynę konkursową, która będzie promowana na największych polskich portalach.