Multiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczyna współpracę z Benefią

Multiagencja CUK Ubezpieczenia, krajowy liderw branży doradztwa i sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, nawiązała współpracę z kolejnym renomowanym Ubezpieczycielem – Benefia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.


 

Od 26 stycznia br. oferta ubezpieczeniowa multiagencji CUK Ubezpieczenia została rozszerzona o produkty komunikacyjne Towarzystwa Ubezpieczeniowego Benefia.

CUK Ubezpieczenia to lider wśród multiagencji ubezpieczeniowych. Firma posiada ponad 160 placówek w całej Polsce, a w 2015 roku planuje poszerzyć swoją sieć o kolejnych 60 placówek partnerskich oraz 12 własnych. Profesjonalny zespół doradców CUK oferuje swoim Klientom ponad 80 produktów OC i AC, a także szeroką gamę ubezpieczeń majątkowych. Multiagencja współpracuje z ponad 30 polskimi i międzynarodowymi ubezpieczycielami.

W ramach naszej strategii systematycznie poszerzamy ofertę ubezpieczeniową współpracując
z renomowanymi partnerami. Dzięki temu nasi klienci mają możliwość wyboru najlepszego
i najkorzystniejszego ubezpieczenia, które w najwyższym stopniu dostosowane jest do ich potrzeb. Benefia to Towarzystwo o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku, dlatego jesteśmy przekonani, że oferta tego ubezpieczyciela spotkają się z dużym zainteresowaniem klientów – mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK Ubezpieczenia.

Benefia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. to spółka akcyjna należąca do grupy kapitałowej Vienna Insurance Group, wiodącego koncernu ubezpieczeniowego w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Towarzystwo posiada 15-letnią tradycję na polskim rynku ubezpieczeniowym. Spółka specjalizuje się w ubezpieczeniach komunikacyjnych i majątkowych, zarówno dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy współpracę z multiagencjami. CUK Ubezpieczenia to Partner profesjonalny i wiarygodny, posiadający rozbudowaną sieć sprzedaży. Wierzymy, że współpraca z CUK Ubezpieczenia pozwoli nam pozyskać szerokie grono klientów, do których w inny sposób dotrzeć byłoby niezwykle trudno  – mówi Mariusz Kurowski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Benefia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.