Nest Bank udostępnił klientom firmowym serwis Obsługa faktur

Nest Bank we współpracy z CashDirector udostępnił narzędzie do porządkowania faktur i dostarczania ich księgowym bez wychodzenia z domu. Jest to kolejne rozwiązanie, które ma ułatwić klientom firmowym Nest Banku prowadzenie biznesu.

Obsługa faktur jest platformą, dzięki której firma może przechowywać i porządkować wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe. Co ważne, faktury są widoczne zarówno dla właściciela firmy, jak i jego księgowości. Klient korzystający z portalu nie potrzebuje skanera ani drukarki – wgrywa faktury kosztowe jak chce – ze smartfona, e-maila czy z dysku.

Portal Obsługa Faktur składa się z dwóch elementów: aplikacji mobilnej do wykonywania zdjęć faktur kosztowych oraz programu działającego w przeglądarce internetowej na komputerze. Dodatkowo na platformie dostępne jest rozwiązanie wspierające firmę w pozyskiwaniu płatności za zaległe faktury.

W ramach platformy firma może korzystać z następujących funkcjonalności:

Jak przedsiębiorca może skorzystać z portalu Obsługa faktur?

Korzystanie z funkcjonalności fakturowania jest całkowicie bezpłatne, moduł Wydatki jest bezpłatny przez cały 2020 r., natomiast monitoring płatności jest bezpłatny przez 90 dni. Po upływie tego okresu korzystanie z portalu będzie płatne wg. cennika zawartego w Regulaminie serwisu OBSŁUGA FAKTUR.

Źródło: Nest Bank