Niewidoczny wkład w widoczne osiągnięcia.

Kampania adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy żywo interesują się zagadnieniami z zakresu polityki, biznesu

i problematyki społecznej, a jej celem jest poinformowanie finalnego konsumenta o niezwykłych i innowacyjnych osiągnięciach firmy. Mało kto wie, że rozwiązania opracowane przez BASF można znaleźć w tak zróżnicowanych produktach jak filtry UV czy specjalne dodatki na bazie polimerów, wykorzystywane między innymi do wzmacniania konstrukcji betonowych nowoczesnych mostów. Dlatego też motywem przewodnim kampanii jest hasło „Niewidoczny wkład w widoczne osiągnięcia”.

„Nasze rozwiązania i wynalazki, których nie widać

na pierwszy rzut oka, znajdują szerokie zastosowanie w wielu produktach i gałęziach przemysłu. Jesteśmy najbardziej innowacyjną firmą branży chemicznej, a przez to odgrywamy ogromną rolę w procesie tworzenia nowych produktów i poszukiwaniu optymalnych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów. Mogą oni liczyć na pomoc przy usprawnianiu procesów produkcyjnych, poprawianiu jakości oraz znacznej redukcji kosztów. Wspieramy w ten sposób naszych partnerów biznesowych w osiąganiu przez nich sukcesów rynkowych”. – powiedział Herbert Frankenstein, Prezes Zarządu BASF Polska

Nowa kampania wizerunkowa powstała przy współudziale niemieckiej agencji Lesch+Frei, która posiada również swoje oddziały w Zurichu i Mediolanie. Polskiej adaptacji dokonał znany tandem Jasieński & Stadnicki. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie dom mediowy Star Media. Obsługę BASF w Polsce z zakresu public relations prowadzi agencja PUBLINK.

BASF jest wiodącą firmą chemiczną na świecie. Swoim klientom oferuje szeroki asortyment, który obejmuje: chemikalia, tworzywa sztuczne, produkty uszlachetniające, środki ochrony roślin i chemikalia specjalne, sięgając aż do ropy naftowej i gazu ziemnego. Jej siłę stanowi unikatowa strategia produkcji zintegrowanej. W ten sposób przedsiębiorstwo osiąga maksymalną efektywność kosztów i długofalową przewagę nad konkurencją. BASF kieruje się w swoim działaniu ideą zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development). Firma zatrudnia na całym świecie ponad 89 000 pracowników. W roku 2003 koncern BASF uzyskał obrót rzędu 33,4 mld Euro. BASF jest notowany na giełdach we Frankfurcie (BAS), Londynie (BFA), Zurychu (BAS), Paryżu (BA) oraz Nowym Jorku (BF).

BASF Polska Sp. z o.o. jest na rynku polskim ważnym partnerem w przemyśle i rolnictwie. W swojej obecnej formie powstała w 1992 roku. Oferuje ponad 8-tysięczną paletę produktów i rozwiązań w prawie wszystkich branżach ,m.in. w budownictwie, rolnictwie, petrochemii, przemyśle samochodowym, elektronicznym, włókienniczym, opakowań i artykułów spożywczych, papierniczym, kosmetycznym i środków czyszczących. BASF Polska zatrudnia łącznie 201 pracowników. Centrala firmy mieści się w Warszawie. BASF posiada także zakład premiksów w Kutnie oraz 4 pola doświadczalno-demonstracyjne, gdzie prowadzone są badania w lokalnych warunkach glebowo-klimatycznych nad nowoczesnymi środkami ochrony roślin. W Kutnie wytwarzane są mieszanki do pasz dla zwierząt, które spełniają najwyższe światowe standardy jakości (ISO 9001:2000 i ISO 140001). W roku 2003 BASF Polska osiągnęła obrót przekraczający 1mld PLN.