Nieziemski klimat Lublina w Warszawie

Upowszechnianie tożsamości miasta Lublin jest priorytetowym działaniem władz miasta w roku 2008. Celem działań jest wzrost rozpoznawalności miasta Lublin w Polsce, zwiększenie atrakcyjności turystycznej miasta i przekonanie Polaków, że Lublin warto odwiedzić czy to na weekend czy na dłużej.

„Nasze miasto ma się czym pochwalić. Kampania ma zachęcić do poznania jego atutów. Lublin to bogactwo historyczne i kulturalne w kameralnej, a przez to niepowtarzalnej, inspirującej odsłonie; a także potencjał kreatywny tkwiący w młodych ludziach i specyficzna duchowość kresowa będąca pochodną bliskości geograficznej wschodu. Możemy wiele zaoferować turystom i zapewnić im atrakcyjne spędzenie czasu. Przygotowaliśmy dla Państwa szereg imprez kulturalnych, sportowych, międzynarodowych i regionalnych. Każdy znajdzie dla siebie ciekawą alternatywę spędzenia wolnego czasu. Lublin to nie jest zwykłe miasto. Tu panuje nieziemski klimat” – mówi Michał Krawczyk, z Urzędu Miasta Lublin.

Inicjatywa promocji miasta cieszy się ogromnym poparciem mieszkańców. Świadczą o tym liczne propozycje czy nowe idee kierowane do Kancelarii Prezydenta – Marketing Miasta.

Kampania outdoorowa miasta Lublin będzie prowadzona do końca maja, a jest to dopiero zapowiedź działań promocyjnych ujętych w strategii komunikacji przygotowanej przez miasto w 2007 r.