Newsletter z dnia: 10 czerwca 2025
-
Dodaj swoją reklamę!
Najważniejsze informacje z bankowości
Bank w komputerze jest passe. Młodzi robią to inaczej
Liczba użytkowników bankowości mobilnej na koniec marca 2025 roku przekroczyła 27,7 mln – wynika z danych zebranych przez Bankier.pl. Co więcej, aż 18,2 mln to…
Uniqa wprowadza nowy produkt komunikacyjny pod marką Pevno
Pevno to nowa na rynku oferta ubezpieczeń komunikacyjnych dla osób ceniących sobie prosty proces zakupowy i samoobsługę posprzedażową. Ma odpowiadać na bardziej zróżnicowane potrzeby klientów…
Nowe otwarcie komunikacji marketingowej PKO Banku Polskiego
9 czerwca wystartowała kampania wizerunkowa, która jest wprowadzeniem do nowej ofensywy reklamowej PKO Banku Polskiego. Pierwsze spoty koncentrują się na pytaniu „Czego Polacy chcą od…
Aplikacja PeoPay KIDS jest już pięciolatką. W jej okrągłe urodziny Bank Pekao prezentuje raport na temat edukacji finansowej dzieci
Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay KIDS Banku Pekao S.A. ma już pięć lat. Z tej okazji bank prezentuje raport pt. „Finansowy świat dziecka” analizujący jak…
Zmiany regulacyjne szansą na wzmocnienie konkurencyjności polskiego sektora bankowego
Przewidywalne otoczenie prawne to jeden z najważniejszych czynników determinujących kondycję i zdolność banków do finansowania rozwoju polskiej gospodarki. O wpływie przepisów prawa na sytuację sektora…
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2025 r.
W maju 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 187,31 mln transakcji o łącznej wartości 792,03 mld zł. W systemie Euro Elixir, obsługującym rozliczenia krajowe…
Zmiany w zarządzie Link4
Zarząd LINK4 Towarzystwa Ubezpieczeń SA informuje, że Grażyna Sudzińska-Amroziewicz złożyła rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki z dniem 9 czerwca 2025 roku. Jednocześnie Grażyna…
PZU startuje z letnią odsłoną kampanii promującej ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer.
Hasło przewodnie – „Ważne, żeby przywieźć tylko dobre wspomnienia” – podkreśla, jak istotne jest odpowiednie ubezpieczenie podróży w czasach, gdy wyjazdy są coraz bardziej dostępne,…
Wybierz świat bardziej velo – wystartowała nowa kampania wizerunkowa VeloBanku
Magdalena Różczka i VeloBank ponownie łączą siły w najnowszej kampanii wizerunkowej. Ambasadorka marki zaprasza do świata bardziej velo – to właśnie w nim bankowość dopasowuje…