Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych rozwiązań wprowadzonych do oferty kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat, między innymi wydłużenia okresu kredytowania do 45 lat i możliwości spłacania zadłużenia aż do wieku 100 lat, oraz niskich rat.
Telewizyjne spoty, będące głównym elementem akcji reklamowej, nawiązują stylistycznie do poprzedniej kampanii. Zastosowanie obiektywów typu frazer, zmieniających perspektywę, podkreśla prostotę i wygodę korzystania z kredytów mieszkaniowych w banku Nordea. Naturalność opowieści służy wzmacnianiu wizerunek banku nowoczesnego i dynamicznego. Spoty można zobaczyć między innymi w TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.
Kampania wykorzystuje też prasę i Internet. Jej podstawą są inserty w „Gazecie Wyborczej” i wybranych dziennikach lokalnych, a także mailingi elektroniczne oraz reklama w wyszukiwarce Google. Kampania wsparta jest działaniami BTL w oddziałach, silnie nawiązującymi do postaci bohatera spotu telewizyjnego.
Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest ponownie Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała Media Planning Group.
Pierwsza odsłona kampanii zaplanowana została do maja br.
– W promocji kredytów mieszkaniowych nadal korzystamy z wizerunku Toniego Hyyryleinena, wzmacniając tym emocjonalny przekaz i konsekwentnie budując wizerunek banku dynamicznego, otwartego, oferującego nieskomplikowane i sprawdzone na skandynawskim rynku rozwiązania. Podkreśla to konsekwentnie używana przez nas misja: Nordea – bank, który stwarza możliwości. – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. – W kampanii kładziemy nacisk na unikalne korzyści dla potencjalnych klientów, które wpływają na obniżenie rat kredytu, przede wszystkim na wydłużenie okresu kredytowania do 45 lat. Analizując potrzeby rynku, dostrzegliśmy również potencjalnych klientów wśród osób w sile wieku, o ugruntowanej pozycji zawodowej i majątkowej.