Allianz oddaje swoim klientom nowego Asystenta Szkody. To mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwi klientom bieżącą kontrolę nad procesem likwidacyjnym. Dzięki rozwiązaniu poszkodowany może krok po kroku śledzić w dowolnym miejscu i czasie co się dzieje w jego sprawie.
Asystent Szkody pozwala klientowi w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody autocasco. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie. Cały proces podzielony został na cztery proste kroki:
Zgłoszenie – na tym etapie klient otrzymuje potwierdzenie rejestracji szkody, otrzymuje jej numer oraz informację jakie będą kolejne kroki postępowania.
- Wycena –w drugim kroku, klient otrzymuje potwierdzenie odpowiedzialności Allianz, wycenę szkody oraz informację o ew. brakujących dokumentach, które należy dostarczyć.
- Naprawa – w tym kroku zakres udostępnionych informacji zależy od ścieżki likwidacji na jaką zdecydował się klient. Najszerszy zakres informacji będzie dostępny w przypadku wyboru przez klienta serwisu współpracującego z Allianz. Wówczas klient będzie widział adres i dane kontaktowe serwisu, a także otrzyma informacje, że jego auto jest gotowe do odbioru po naprawie.
- Ocena – na zakończenie likwidacji szkody klient będzie mógł ocenić cały proces poprzez wykorzystanie metody 5-Star rating. Klienci będą mieli możliwość oceny nie tylko procesu likwidacji szkody, ale także serwisu – który naprawiał auto klienta. Dzięki uzyskanym informacjom możliwa będzie bieżąca analiza informacji zwrotnych od klienta i jednoczesne wdrażanie zmian, gdzie są one konieczne.
Dzięki nowej funkcjonalności klienci są aktywnie informowani o postępach w likwidacji. Jednocześnie rozwiązanie nie wymaga logowania a informacje są dostępne przez całą dobę – niezależnie od dnia tygodnia.
Źródło: Allianz