Nowa funkcjonalność w Allianz – Asystent Szkody

Allianz oddaje swoim klientom nowego Asystenta Szkody. To mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwi klientom bieżącą kontrolę nad procesem likwidacyjnym. Dzięki rozwiązaniu poszkodowany może krok po kroku śledzić w dowolnym miejscu i czasie co się dzieje w jego sprawie.

fot. Robert Crum / Shutterstock

Asystent Szkody pozwala klientowi w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody autocasco. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie. Cały proces podzielony został na cztery proste kroki:

Zgłoszenie – na tym etapie klient otrzymuje potwierdzenie rejestracji szkody, otrzymuje jej numer oraz informację jakie będą kolejne kroki postępowania.

Dzięki nowej funkcjonalności klienci są aktywnie informowani o postępach w likwidacji. Jednocześnie rozwiązanie nie wymaga logowania a informacje są dostępne przez całą dobę – niezależnie od dnia tygodnia.

Źródło: Allianz